czwartek, 9 sierpnia 2012

Dajcie mi jednego z was - do recenzji.)



                 Kilka dni temu spotkała mnie miła niespodzianka .Otóż dostałam sympatycznego e-maila od Pana Jacka Getnera z zapytaniem czy byłabym chętna przeczytać  kryminał, który napisał i napisać o nim opinię. Pan Getner poinformował mnie  również  , że nie zależy mu bardzo na czasie , ani na laurce.Wyraziłam więc zgodę, tym bardziej, że nie znam jego twórczości a nawet już nie oglądam seriali, których jest współscenarzystą, i oto dzisiaj przybyła do mnie książka pt. "Dajcie mi jednego z was".
Książkę przyniósł mi nasz młody listonosz / jakoś nie lubię formy doręczyciel/ , który zdziwiony ilością książek jakie do mnie nosi stwierdził dzisiaj, że muszę chyba być mądrą osobą skoro czytam tak dużo książek. Odpowiedziałam, że czytam dla rozrywki. A  w duchu pomyślałam , że czy jestem mądra sama nie wiem, gdyż moje życiowe wpadki podważyły by to stwierdzenie szybko.

 A książka zapowiada się moim zdaniem interesująco i intrygująco . Sama okładka oszczędna w formie zapowiada moim zdaniem  książkę świetnie. Znakomicie robi to również wstęp, którego niestety nie ma czasu przepisać więc zrobiłam zdjęcie.

 


Post z opinią ukaże się jak tylko przeczytam. A nie wiem czy w sierpniu zdążę, gdyż realizuję na razie wyzwanie sardegny.

Przy okazji tego postu witam kolejne osoby obserwujące mój blog i zachęcam do zaglądania  do mnie , gdyż licznik 4444 coraz bardziej staje się osiągalny i można zdobyć nagrodę o której mowa tu.

23 komentarze:

  1. Gratuluję serdecznie :)
    to wielkie wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie dzisiaj znalazła autorka (zupełnie mi nieznana) powieści obyczajowej.
    Czyli pisanie blogów ma sens, bo nie tylko blogerzy do ans zaglądaja.
    Czekam na recenzje kryminału.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się , ma sens i to i nie tylko ze względu na ewentualne drobne profity w postaci książek.Cieszy, że jest czytany i pozwala się rozwijać, ćwiczyć umysł a to jest szczególnie w moim wieku bezcenne.

      Usuń
  3. Gratulacje i czekam na recenzje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje - Fajnie dostać taką propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam bardzo mile zaskoczona, gdyż w sumie niewiele piszę w stosunku do innych blogerek i nie tak błyskotliwie .

      Usuń
  5. Natanna, kilka dni temu dostałam dokładnie taką samą propozycję :) Cieszyłam się tak samo, jak Ty. Książka jeszcze do mnie nie dotarła, więc zazdroszczę Ci, że już ją masz :) Ciekawa jestem, jak ją odbierzesz, bo fragmenty na stronie pana Getnera wyglądają bardzo interesująco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam tych fragmentów ale po tym co napisane jest na okładce wygląda interesująco . Ciekawe jak rozwiąże podjęty temat wskazania ofiary .

      Usuń
  6. Zobaczyłam Twój komentarz u Anetapzn o czytadłach, wspomnienie Ciał i dusz oraz Cronina i się zacukałam, bo NIKT na blogach o tych książkach nie wspomina, nie czyta zapewne i nie pisze. A ja właśnie niedawno, podczas rozmowy z mężem (25 lat razem, to a propos Twojej wzmianki w profilu) obiecałam sobie, że przeczytam Ciała jeszcze raz.
    Zaglądałam do Ciebie wcześniej, ale tekst na fotografii do tego na biało pisany dla moich astygmatycznych oczu jest nie do przejścia. No, ale skoro 'dusze' mamy takie podobne, to będę powiększać i 'wołami' czytać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj czyta się głównie nowości ale dobrze jest pisać o tym co w duszy gra gdyż dziewczęta z czasem również sięgają po tę "naszą" literaturę,
      Jak klikniesz w zdjęcie i powiększysz tekst będzie czytelniejszy.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Nie, mnie chodzi o to zdjęcie w tle tutaj, jak próbuje na nim czytać. No nic, jakoś się będę męczyć

      Usuń
    3. Zmieniłam wystrój bloga mam nadzieję, że Ci się lepiej będzie czytać.
      I tak zmieniam co jakiś czas .Nie ma mi kto zrobić szaty graficznej wiec korzystam z bloggera.

      Pozdrawiam ciepło i oczywiście jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądasz.

      Usuń
    4. Tak się cieszę, to miło z Twojej strony, teraz czyta się tak, jakby mi ktoś okłady z herbaty na oczy położył. Nadrobię stare wpisy, dzięki

      Usuń
  7. też dostałam maila od Pana 'kryminalisty' i czekam na przesyłkę, tylko do mnie dłużej idzie, bo zagranicę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można wiedzieć gdzie przebywasz.
      Zagląda do mnie moja krajanka z Tarnowa aż z Florydy.
      A ostatnio zauważyłam, że też prawie codziennie jest na moim blogu czytelniczym ktoś z wyspy Guersney.

      Usuń
    2. jestem od 10 lat w Irlandii, na północy w Donegalu. Zapraszam na Z babskiej perspektywy, mój drugi blog o zyciu tutaj.

      Usuń
  8. O, i ja też dostałam maila od pana Getnera z propozycją zrecenzowania tego kryminału :) Bardzo się zdziwiłam, bo nie współpracuję z żadnymi wydawnictwami i nigdy nie pisałam do żadnego wydawnictwa ani pisarza z prośbą o książki do recenzji. Pan Getner napisał, że nie oczekuje laurki i nie zależy mu na czasie, więc pomyślałam sobie "czemu nie" i zgodziłam się.
    Ja dostałam maila cztery dni temu. Książka jeszcze nie do mnie nie dotarła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że sami autorzy nas zauważają i można przeczytać coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj wiem jak milo dostac taka wiadomosc od pisarza. Ksiazka faktycznie ciekawie sie zapowiada i mam nadzieje ze taka wlasnie bedzie, milego czytania :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiele słyszałam o tej książce, ale nie jestem przekonana, czy akurat ta pozycja trafiłaby w mój gust. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się okładka, przypomina mi trochę książki z półki mamy

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.