niedziela, 3 czerwca 2012

Co będę czytać w wyzwaniu sardegny w czerwcu.)

 

  


Trudno mi się myśli, gdyż rozkłada mnie coraz bardziej przeziębienie , a już myślałam, że się wywinę , a tu muszę zdecydować co będę czytać w czerwcu  by wziąć udział w wyzwaniu sardegny trójka e- pik.

Siłą woli skupiłam się jednak , pomyślałam i postanowiłam , że czytać będę :
  
kobiece czytadło - Osaczona  - Janelle Taylor
literatura iberoamerykańska -  Lata z Laurą Diaz - Carlos Fuentes
powieść Noblisty - Komediantka - Stanisław Reymont 
Najtrudniej będzie z Fuentesem, gdyż akurat nie jestem przesadną wielbicielką
literatury iberoamerykańskiej a książka wydaje mi się dość trudna w odbiorze  , ale przeczytam ją gdyż :
1/mam już ją w biblioteczce od kilku lat więc najwyższa pora się z nią zapoznać ,
2/uczczę w ten sposób zmarłego ww maju pisarza.




4 komentarze:

  1. Powodzenia zatem i przyjemnej lektury:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłej lektury. Janelle Taylor czytałam - lekki thiller - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powrotu do zdrowia i powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.