czwartek, 9 lutego 2012

Przyszły mi książki.)



Właśnie listonosz przyniósł mi kupione w księgarni "Znak" książki.
Pisałam tu, o tym że lubię kupować książki ale nie zawsze mnie na to stać.
I tu sprzyjają mi promocje jakie księgarnie organizują, gdyż w ten sposób mogę o wiele taniej sobie kupić to co chcę przeczytać, gdy  jeszcze gdzie indziej i tak taniej ich kupić nie można.  
Książki , które kupiłam i już niedługo będę czytać   to:


Marię Nurowską już znam i wiele książek jej czytałam o czym zaczęłam pisać już.

Natomiast "Ostatnie fado" kupiłam z  ciekawości , gdyż jestem wielbicielką fado.


4 komentarze:

  1. naprawdę jesteś fanką fado? ja o istnieniu fado dowiedziałam się dopiero podczas mojej podróży po Portugalii, do dziś naprawdę przyjemnie mi się kojarzy... Bardzo jestem ciekawa Twoich wrażeń z tej książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię fado i w ogóle tego typu pieśni.Oczywiście nie rozumiem słów ale chodzi o muzykę i śpiew.

      Usuń
    2. a ja nie znam tego typu muzyki

      Usuń
  2. jaka ty musisz mieć ogromną biblioteczkę, by te wszystkie ksiażki pomieścić, ja mam malutkie mieszkanie, a książki zajmuja też sporo miejsca

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.