czwartek, 27 marca 2014

Dzisiaj na odmianę o nabytkach marcowych czyli malutkie stosiki.



       Dzisiaj zrobię przerwę w pokazywaniu tego co widziałam w Watykanie i Rzymie.
Wrócę na moment do książek i pokażę marcowe nabytki. Definitywnie na razie postanowiłam dać sobie szlaban na zakupy książek. Do czytania mam moc a i wszystkie domowe biblioteczki pękają w szwach, a poza tym: kasa, to niestety argument nie do odparcia. Poprzestanę tylko na próbowaniu szczęścia w konkursach i może od czasu do czasu jakiejś książce recenzję, bo takie możliwości niezbyt wielkie, ale mam. Ale to wystarczy.
A jeżeli mowa o konkursie to udało mi się znów wygrać książkę u miłej blogerki monotemy , której blog 52 tygodnie czytania serdecznie polecam. 
Ale nie tylko wygrałam, monotema wcześniej przysłała mi książeczkę i do wygranej załączyła kolejną.
I za te wszystkie dary serdecznie dziękuję. A to zdjęcie książek.


Wyspa z mgły i kamienia - Magdaleny Kawki - to wygrana.
Zima - Andrzeja Stasiuka i Kobieta na kamieniu - Ivo Andricia - to prezenty.

A nabyłam sobie natomiast na allegro :

Srebrną Natalię - Kiry Gałczyńskiej i już się cieszę na czytanie.  Książka  opatrzona sporą ilością fotografii.
Rozważania o wierze - Ks. Tadeusza Dajczera
Sól ziemi - Józefa Witlina

Zakup sprowokowany został chęcią posiadania i przeczytania  "Soli ziemi", którą zaraziła mnie lustitia , u której na blogu przeczytałam świetną recenzję.

18 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej:) Czekam na refleksje - zwłaszcza ze Stasiuka i "Srebrnej Natalii"... Obie chcę nabyć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam tylko "Wyspa z mgły i kamienia" - opinia u mnie na blogu ;) Reszta zapowiada się ciekawie - zatem czekam na Twoje wrażenia po lekturach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa "Wyspy z mgieł i kamienia".
    PS Miło jest wygrywać. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Srebrną Natalię posiadam. Przeczytałam. Bardzo mi się podobała. Jestem ciekawa Twoich wraże z tej lektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już widzę po przeglądnięciu książki, że będzie mi się podobać. Lubię biografie czytać.
      Książka musi się lekko przewietrzyć, gdyż musiała się znajdować w pomieszczeniu gdzie dużo palono papierosów - odrzuca mnie.

      Usuń
  6. Gratuluję wygranej! Też obiecałam sobie, że nie będę więcej kupować książek. Kupować nadal kupuję, ale muszę się przyznać, że o wiele, wiele mniej. To już coś jak na początek!!
    Z twoich nabytków najbardziej chciałabym przeczytać "Srebrną Natalię" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stasiuka bardzo lubię, a "Wyspy z mgły i kamienia" jestem bardzo ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie gratuluję wygranej i prezentów :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sól ziemi... jej... przypominają się stare, cudowne czasy bycia studentką polonistyki... tyle wspomnień z tym tekstem...:)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Książkowa wygrana zawsze cieszy, gratuluję! Jakby co, to u mnie są książki do wygrania :D
    Zainteresował mnie zwłaszcza z Twoich nabytków Stasiuk, ostatnio Marta bardzo chwaliła jego "Mury Hebronu" i zachęciła mnie do sięgnięcia po jego prozę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. czytałam Sól ziemi na studiach, książka świetna, gorąco polecam, jestem też ciekawa Stasiuka, jestem chyba tylko po lekturze jednej jego książki, więc podziel się po przeczytaniu swymi wrażeniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Sól ziemi się cieszę a i na Stasiuka też, bo go nie znam. Z pewnościa notka się ukaże.

      Usuń
  12. "Wyspa z ..." czytałam jakiś czas temu i książka w sam raz na letnią, relaksującą lekturę. Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojejku, bardzo mi miło, że sprowokowałam zakup "Soli ziemi" - to bardzo wartościowa książka, mam nadzieję, że nie będziesz żałować zakupu! :) Szczególnie prolog jest pisany tak pięknym językiem, że rozpływałam się nad nim w zachwytach - i sporych fragmentów wyuczyłam się na pamięć. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.