środa, 16 października 2013

Dzień z poezją Karola Wojtyły w 35 rocznicę wyboru go na Papieża.


źródło




      Jak raczej wszyscy  wiemy Karol Wojtyła był nie tylko duchownym, który przez ostatnie 27 lat swego życia przewodził  rozsianym po świecie katolikom, był również wspaniałym lirycznym poetą o czym świadczy ta piękna interpretacja jego wierszy przez Seweryna Krajewskiego.




       Dzisiejszy, pełen melancholii jesiennej,  dzień sprzyja słuchaniu takiej śpiewanej poezji. W mój nastrój ona idealnie się wpisuje.


11 komentarzy:

  1. Natanno, to bardzo dobrze, że zamieszczasz takie wpisy...
    A interpretacja Krajewskiego rzeczywiście dobrze koresponduje z jesiennym nastrojem. U nas od rana pada....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To również mi dobrze robi, gdyż byłam i jestem roztrzepana . A taki wpis pozwala trochę zatrzymać się, pomyśleć i oderwać się od codziennej szarości spotęgowanej szarością za oknem.
      U nas tez pada.

      Usuń
  2. Dobrze się tak czasem zatrzymać... Dziękuję za post...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miedzy innymi dla Ciebie Olu takie posty..........

      Usuń
  3. Od rana w pracy kołatała mi ta myśl po głowie, że coś z tą datą było.... tylko wiadomo w pracy nie ma czasu na rozmyślanie.... bo nie wymyśliłam - ale widzę że miałam rację - to papież mi po głowie "chodził" :)

    u mnie też pada :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. !6 od 35 lat się kojarzył z papieżem więc trudno się dziwić, że Ci ta data coś przypominała.
      Czas biegnie nieubłaganie. Miałam wtedy takie fajne 27 lat.

      Usuń
  4. W dalszym ciągu trudno mi uwierzyć, że Jana Pawła II nie ma już z nami...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawi mnie jak będzie wyglądać Muzeum Jana Pawła II w Wadowicach po wielkim remoncie. Wiosną ma być otwarte.

    OdpowiedzUsuń
  6. http://www.youtube.com/watch?v=u3TZ5DiBb28

    "Miłość mi wszystko wyjaśniła,
    miłość mi wszystko rozwiązała"...
    (...)
    "Więc na tej ciszy ukryty ja liść
    Oswobodzony od wiatru
    Już się nie troskam o żaden
    Z upadających dni
    Gdy wiem, że wszystkie upadną..."

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.