wtorek, 21 maja 2013

Dzisiaj coś dla miłosników kryminałów i thrillerów.)






  

Maj upałem w tym roku nas częstuje. Ogród z dnia na dzień pięknieje, w trakcie niedzielnego spaceru zauważyłam, że kwitną już nawet akacje, które kojarzyły mi się zawsze z wakacjami / czyżby wegetacja roślin, jak na północy miała krócej niż zwykle w tym roku trwać?/, a  ja czytam  już kolejną książkę i realizuję czytelniczy  plan majowy, a nawet kolejną opinię zaczęłam pisać, ale cały tydzień był pod znakiem dzieci, które nawiedziły dom więc nie miałam zbyt dużo wolnego czasu ani głowy do intensywniejszego myślenia.
Toteż dzisiaj ratuję się jeszcze notką o kryminałach i thrillerach wartych uwagi.














o Lawina- nowy kryminał w super cenie


o Nowe kryminały i thrillery
Dom śmierci   Czwarta ofiara   KRĄG TW   HIPNOTYZER  

Dom śmierci
Ponomarenko Aneta
Czwarta ofiara
Mari Jungstedt
KRĄG TW
Bernard Minier
HIPNOTYZER
Lars Kepler





 
Śnieżka musi umrzeć   PALOWNIK   Mężczyzna w brązowym garniturze   Tajemniczy przeciwnik  

Śnieżka musi umrzeć
Nele Neuhaus
PALOWNIK
Gregory Funaro
Mężczyzna w brązowym garniturze
Christie Agata
Tajemniczy przeciwnik
Christie Agata





 


 Każda z tych książek może być świetnym prezentem dla mamy, taty ale nie tylko. Można i sobie zrobić prezent.




10 komentarzy:

  1. Po kryminały sięgam rzadko, choć muszę przyznać, iż wyżej przez Ciebie wymienione książki prezentują się dość intrygująco. "Śnieżka musi umrzeć" oraz "Mężczyzna w brązowym garniturze" zapowiadają się bardzo ciekawe. Być może nawet po nie sięgnę. Czas pokaże. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kryminały. Czytam je chętniej niż powieści obyczajowe, choć przyznam, że najbardziej lubię kryminały z wątkiem obyczajowym czy psychologicznym w tle:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze, że masz dom pełen ludzi, na pisanie przyjdzie czas później :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety dzisiaj znów robiło się pusto i to na kilka miesięcy.

      Usuń
  4. Fanką tego typu literatury jestem od dawna. Więc to notka w sam raz dla mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko! I co tu teraz wybrać? Poczekam na recenzje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki sobie post reklamowy więc u mnie recenzji nie będzie, ale gdzie indziej już chyba są.)

      Usuń
  6. Kryminały uwielbiam, Krąg mam czeka przy łóżku na swoja kolej, podobnie jak Hipnotyzer.Bardzo dużo sobie obiecuję po obu tych pozycjach. Mam nadzieję, że się nie zawiodę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że jest i kryminał polski :-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.