wtorek, 3 lipca 2012

Moje nowe nabytki.)




I znów się dałam uwieść.Tym razem księgarni Matras.




 Całe lata nie kupowałam książek lub sporadycznie , a teraz nadrabiam zaległości.
Wyprzedaże przyciągają i wyciągają pieniądze z biednej kieszeni emerytki.Pocieszam się tylko tym, że to za grosze. A właśnie kurier , który do tej pory nie zawiódł ani raz dostarczył mi :

Wszystko  Wolność - 75 departament - Joanny Haręża
Haweswater - Sarah Hall
Morderstwo przy klifie Czarnego Łabędzia - Chloe Hooper
Mistyk - Sylwia Baczyńska
Oplątani Mazurami - Katarzyna Enerlich
Czas w dom zaklęty - Katarzyna Enerlich
Wspólne życie .Ślub.-Jana Karona 
Nie znam żadnej z tych książek , jedynie o Katarzynie Enerlich czytałam ale wydają mi się wszystkie interesujące a szczególnie "Hawewater"



.

17 komentarzy:

  1. Ja również jeszcze nie miałam okazji przeczytać czegokolwiek pani Kasi i mam wielką nadzieję, że to się wkrótce zmieni. Innych autorów nie znam, więc tym bardziej czekam na recenzje :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe pozycje. Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny i ciekawy stosik. Nie czytałam żadnej z tych pozycji, dlatego z przyjemnością przeczytam Twoje recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja walczę z książkowym nałogiem i staram się nie zaglądać w takie kuszące miejsca. Oczywiście z powodu braku funduszy, ale głównie z braku miejsca na nowe książki. Ciekawią mnie tytuły Katarzyny Enerlich, więc będę wypatrywać Twoich wrażeń. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam ani jednej:( Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też zaopatrzyłam się w Matrasie w książki Enerlich, a teraz Weldbild kusi promocjami - aż zła jestem, bo po 9,90 zł książki, które kupowałam po 30-40. Zawsze sobie obiecuję - z daleka od nowości! Miłych lektur:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tą księgarnie bo mają niezłe te swoje przeceny ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że polowanie okazało się satysfakcjonujące i udane:) Życzę zatem przyjemnej lektury!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe nabytki :) Życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tegu stosiku czytałam tylko ksiązki Pani Katarzyny Enerlich i bardzo ją sobie chwalę:)Teraz przymierzam się do jej "Studni życzeń".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dla niej, gdyż było super tanio nabyłam jeszcze resztę.)

      Usuń
    2. Miło mi :) serdeczności... Kasia E.

      Usuń
  11. I wcale się nie dziwię:)JHa mam jej. wszystkie ksiązki. A w jednej z nich ma świetny przepis na gotowany schab:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Za wszystkie dobre słowa dziękuję. Pani Honorato - cieszę sie, że przepis świetny! Serdeczności załączam. Zapraszam czasem również na mojego bloga: www.prowincjapelnamarzen.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.