środa, 2 października 2019

Plany czytelnicze na październik w ramach wyzwania Trójka e-pik.



                 Już mnie tutaj coraz mniej. A i czytam też niewiele. Może więcej teraz oglądam filmów w sieci, gdzie mogę oglądać kiedy chcę czy mogę, interesujących mnie a dostępnych w niej. A takich jest dużo. Właściwie prawie nie czytam kryminałów i thrillerów natomiast   filmy z tych gatunków bardzo mnie ostatnio pociągają i się wciągam, a to jest niestety z niekorzyścią dla czytania, bo czasu niestety nie rozciągnę.

               Dzięki jednak temu, że rozsmakowałam się   w wyzwaniu Trójka e-pik u Zuzanny na blogu Książki Sardegny, które reaktywowała  z początkiem tego roku, staram się koniecznie przynajmniej te trzy wymagane książki  przeczytać. I cieszę się, że się mi to jak do tej pory udaje. Żałuję tylko bardzo, że mam ogromny problem z pisaniem choćby krótkich o nich opinii.  Myślę o tym a jednak brakuje chęci do tego by usiąść przed ekranem i klawiaturą co być może wynika z braku takiej  weny, która zmusza do pisania.

                       Z nowym miesiącem nowa Trójka e-pik. Październikowa. 





I tym razem kategorie, na które zawsze czekam z niecierpliwością, są bardzo interesujące. I mimo iż jestem poza domem, bez dostępu do biblioteczki, posiłkując się swą wirtualną na LC ustaliłam szybko co będę w tym pierwszym już całkiem jesiennym miesiącu czytać.

                 Kategorie przedstawiają się tak :



imienniczka (autorka/główna bohaterka o takim samym imieniu, jak moje)
tajemnica/zagadka w tytule
tytuł zawierający "nie" (nie tylko jako zaprzeczenie, ale też cząstka wyrazu)

A moje typy tak :

kolaż zrobiony ze zdjęć z portalu Lubimyczytać.pl


Chyba każda z książek zapewni mi bardzo dobrą lekturę i będzie
świetną  rozrywką na czekające mnie  dni października.

Październik jest piękny w  przyrodzie.....



Pozdrawiam jesiennie wszystkich, którzy zechcą do mnie zaglądnąć.....

4 komentarze:

  1. "Niedokończone życie" mi się bardzo podobało. Udanej lektury, Aniu😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wciągnęła mnie bardzo opowiadana przez Stagga historia....pokazuje chyba przede wszystkim ile tracimy, gdy trwamy w nienawiści...
      Obejrzę po przeczytaniu książki film...

      Usuń
  2. Ja mam również w planach przeczytać Niedokończone życie. 😊

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.