czwartek, 15 marca 2018

Co z tą wiosną............


               Wiosna najwyraźniej się ociąga z przyjściem na czas. Świadczą o tym prognozy na nadchodzące dni.  Trzeba więc ją zachęcać, przywoływać, gdyż przedłuża się to wyczekiwanie. Wyciągnęłam więc z archiwum komputerowego zdjęcia z wiosny z 2017 roku. Jak wskazuje data był to już wprawdzie kwiecień, ale dopiero 9-ty, a tu już połowa marca, a żonkile dopiero co wyszły z ziemi, to gdzie tam do kwiatów. Ale cierpliwość nasza zostanie jak co roku wynagrodzona.... wiosny rozkwitem .....więc cóż nam pozostaje ..... spokojne jej oczekiwanie.










Nie martw się!
Bo przyjdzie wiosna znów!
Zawoła: „Przebudź się, ziemio! Przebudź
Z głębokiego snu!”
Znów wyjrzy słońce,
Zazielenieje trawka na łące,
Wybuchnie wiosna i jak wiatrem rozwieje
Mój smutek i zmartwienie!


                                                             Maksim Bohdanowicz





10 komentarzy:

  1. To pogoda strasznie mnie męczy. Ciągle czuję się osłabiona i otępiała. Brak mi sił i ciągle chce mi się spać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przełom zimy i wiosny zawsze jest trudny dla organizmu.
      Ale może masz za mało jodu......

      Usuń
  2. Ja również codziennie poszukuję oznak wiosny i przeraża mnie powrót mrozów. Tacy jesteśmy malutcy wobec natury.
    Na przekór zimnu cieplutko pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie....malutcy. Tu w zasadzie nic nie możemy....musimy przyjąć co nam Stwórca zsyła....

      Też gorące pozdrowienia Ci przesyłam....

      Usuń
  3. "He exclaims: "Awake, O earth! Awake
    from a deep sleep!"

    Woohoo!!!



    OdpowiedzUsuń
  4. Według prognoz zima jutro wraca..
    pozdrawiam serdecznie
    tommy z samotni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie....to mało optymistyczne wieści tym bardziej, że pogoda mało ciekawa utrzyma się podobno aż do Świąt.
      I ja pozdrawiam ....

      Usuń
  5. Jeszcze zima w kalendarzu i za oknem. U mnie mróz na Mazurach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale miejmy nadzieję, że Wielkanoc błyśnie słońcem....

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.