wtorek, 2 kwietnia 2019

Trójka e-pik w kwietniu....czyli co będę czytać....





                               W kwietniu chciałabym przeczytać cztery książki, w tym trzy w ramach wyzwania 




w kategoriach : 

ciało w roli głównej (książka z częścią ciała w tytule) 
książka z motywem sztuki
"Dom, mój dom", czyli książka z "domowym" hasłem w tytule (okno, dach, drzwi, pokój itd.


A będą to :



Kategorie kwietniowe wyzwania pozwolą mi przeczytać kolejne dwie książki z półki a są nimi boczne na zdjęciu, bo środkowa pochodzi z biblioteki.

   A zaczęłam miesiąc wciągającą i bardzo sympatyczną a także  pozytywnie oddziałującą, przynajmniej na mnie, powieścią od Wydawnictwa NieZwykłe pt. "Swatanie dla początkujących" Maddie Dawson. 






I to jest ta czwarta w planie na kwiecień.

8 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że udało Ci się spełnić wyzwanie. Dom z witrażem, mam w planach przeczytać. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa go jestem, tym bardziej, że różne są opinie...

      Usuń
  2. "Swatanie dla początkujących" sama z chęcią bym przeczytała :) ale brakuje mi czasu na te wszystkie książki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie da się wszystkich książek przeczytać....może to i dobrze....

      Usuń
  3. Jabłkowscy! No no :) z podobnych tematów czeka u mnie "Warszawa w rozmowach" okraszona mnóstwem pięknych zdjęć. Te z domu towarowego Jabłkowskich zawsze przypominają mi ekranizację Zoli pt. "Wszystko dla pań", piękny serial. U mnie na tapecie - w oczekiwaniu na opowiadania i wiersze Lovecrafta, czyli łącznie 800 stron wspaniałości zilustrowanych przez Krzysztofa Wrońskiego - Adam Wiśniewski Snerg i "Według łotra" upolowane na gdyńskiej hali za 3 zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Wszystko dla pań" to moja ulubiona książka. Serialu raczej nie oglądałam, ale dziękuje za podpowiedź....znalazłam go na Vod.
      Będę czekać na opinie....

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.