poniedziałek, 25 grudnia 2017

O radości........Chrystus się urodził.....




O radości ,o radości Chrystus się urodził 
Z dziewicy Maryi radujcie się 
O radości , o radości Chrystus się urodził 
Z dziewicy Maryi o radości 

Teraz jest czas łaski ,teraz mamy spełnione pragnienie 
Śpiewajcie pieśń radości ,okażmy oddanie 

O radości ,o radości Chrystus się urodził 
Z dziewicy Maryi radujcie się 
O radości , o radości Chrystus się urodził 
Z dziewicy Maryi o radości 

Bóg stworzył człowieka i wspaniałości natury 
Świat zostanie odnowiony przez Chrystusa ,który jest Królem 




                Życzę wszystkim moim wirtualnym przyjaciołom radosnych, pełnych wewnętrznego pokoju i ciepła, które ma źródło w tym co się wydarzyło ponad 2000 lat temu w Betlejem, Świąt Bożego Narodzenia.


Tekst pieśni zapożyczyłam ze strony

11 komentarzy:

  1. Zdrowych, radosnych, rodzinnych świąt.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Ja pomyślałam, że taka radość często jest pomimo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdeczne życzenia świąteczno-noworoczne dla Ciebie kochana:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego po świętach i wszelkiej pomyślności na cały nowy rok:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak mi miło....ja również życzę dużo dobra i wspaniałych chwil w Nowym Roku.

      Usuń
  5. A beautiful blessing. Thank you!

    Happy New Year to you. This is my first visif to your blog.

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.