środa, 17 grudnia 2014

Książki dla maluchów darem serca......




           Dzisiaj o projekcie, w którym wzięłam udział i do wzięcia udziału, w którym zachęcam gorąco.
Już część blogerów bierze w nim udział, ale może więcej osób byłoby chętnych. Nie tylko blogerów.

 Jest to projekt



Biorąc w nim udział można  pomóc  tym szczególnym, mikołajowo-świątecznym czasie, od 1. do 31. grudnia 2014 r. zebrać książki dla Biblioteczki Małego Pacjenta w Szpitalu Klinicznym Nr 1 im. prof. Tadeusza Sokołowskiego w Szczecinie.


Wszelkie niezbędne informacje można uzyskać na stronie http://www.biblioteczkamalucha.pl/bm/biblioteczka-malych-pacjentow.php.


Zachęcam.


3 komentarze:

  1. Świetna inicjatywa, ja oddałam co miałam na Szlachetną Paczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja ostatnio książki oddałam do swej biblioteki. Ale akcja bardzo pożyteczna!

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.