sobota, 13 września 2014

O nowym interesującym projekcie czytelniczym w blogosferze.



        Ostatnio pojawił się w blogosferze  dzięki kaye prowadzącej świetny blog o nazwie Notatnik Kaye  nowy blog a zarazem nowy niezwykle pasjonujący projekt czytelniczy  : 

                     Kresy zaklęte w książkach.
 

O tym skąd wziął się pomysł na taki projekt kaye pisze na swoim blogu w poście :

           Kresy zaklęte w książkach - nowy projekt, który szczerze polecam.

  

 

KALINA

Zakwitła kalina
nad Bugiem samotnym
z iskrą nadziei
na lepsze jutro
na Polskę patrzy
i na znękaną Ukrainę
jakże by chciała
aby słowo
stało się ciałem 

                                                                      Adrian  Wacław  Brzózka  OFM     
                                                                                            Kowel, wrzesień 1996

moja kalina już jesienna z owocami
____________________________________________

 Wiersz pochodzi ze strony Adrian  Wacław  Brzózka  OFM

9 komentarzy:

  1. A moja kalina jeszcze nie ma owoców...
    Zerknę na projekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tę znalazłam w lesie, jak byłam na grzybach.
      Może jutro ukaże się post o leśnej wycieczce na moim drugim blogu.

      Usuń
  2. Przed chwilka właśnie też umieściłam informację o projekcie kresowym. Cieszę się, że powstał!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też trzymam kciuki za projekt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za pamięć i dobre słowo. :) To bardzo miłe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł faktycznie ciekawy. Trzymam kciuki za jego sukces. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny projekt, ja nigdzie Kaliny nie zauważyłam u siebie w pobliżu

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.