poniedziałek, 10 września 2012

Pierwsze wrześniowe nabytki.)



     Sierpień piękna pogodę, jak pałeczkę w sztafecie   przekazał wrześniowi. Czas owocobrania i przetworów trwa więc czasu na czytanie nie mam zbyt wiele, ale to nie przeszkadza powiększaniu stanu biblioteczki i zaopatrywaniu się w książki na zimę, bo ona przyjdzie i da wytchnienie.

Ostatnio odkryłam  Fintę pl  , na której zbyteczne książki, biżuterię własnymi rękami wykonaną , a także i inne przedmioty zbędne udało mi się wymienić na punkty, za które kolejny raz nabyłam ciekawe książki i to w doskonałym stanie i  nie najgorszej "cenie".



Oto one :


"Wino śliwkowe"  -Angeli Davis - Gardner

i  

"Ziarno prawdy " - Zygmunta Miłoszewskiego.



Czytałam już "Uwikłanie" Miłoszewskiego więc tym bardziej się  cieszę na "Ziarno....."
A i "Wino   " wydaje mi się interesujące.

19 komentarzy:

  1. Kolejny raz czytam o tej stronce. Muszę tam w końcu zajrzeć :)

    Mam pytanko? Gdzie zaopatrujesz się w materiały potrzebne do robienia biżuterii? W jakimś sklepie internetowym typu Korallo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fintę polecam a w akcesoria zaopatruję się raczej na Allegro, gdyż tam jest taniej.

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź :) Jakiś rok temu miałam mały epizod związany z robieniem biżuterii i jak patrzę na zakładkę od Ciebie jakoś mi się zatęskniło za tym :)

      Usuń
  2. Zazdroszczę obu nabytków, Miłoszewskiego mam w planach już od dawna, a o "Winie" słyszałam już sporo dobrych rzeczy. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Książki wydają się być ciekawe. Zwłaszcza "Ziarno...". ;) Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Finta to naprawdę fajna stronka ale chyba tylko dla osób mieszkających w Polsce... Z drugiej strony mając taki wybór nie jestem pewna czy potrafiłabym się zdecydować na konkretną książkę ;-) Nowe nabytki znakomicie się zapowiadają :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nabytków, Miłoszewski jak zwykle świetny.

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję zdobyczy :)
    zwłaszcza wino wygląda kusząco

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję i również pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  8. o żadnej z nich nie słyszałam dlatego jestem bardzo ciekawa twojej opinii

    OdpowiedzUsuń
  9. ja także czytałaM UWIKłanie i chętnie sięgnę po coś tego autora

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.