niedziela, 10 czerwca 2012

Wygrywajka z okazji 1200 wejścia.)




        Patrzę sobie dzisiaj co się dzieje na moim blogu , gdy mnie tam nie ma , a tu taka ładna liczba wejść 1200 i na dodatek kolejna osoba obserwująca, którą serdecznie witam.

Pomyślałam więc, że może z tej radości jaką wzbudza we mnie każde wejście i każdy nowy obserwujący , i ja zrobię coś dla Was  tym bardziej, że sama korzystam z takich zabaw , i nawet wygrałam i to nie raz .

Wprawdzie nie mam podwójnych książek , a z tymi co mam niestety trudno mi się  rozstawać , do wygrania będzie egzemplarz Książek Wybranych Przeglądu Reader's Digest zawierający skróty powieści:

Remont serc - Lindy Nichols
Grę lwa - Nelsona DeMille
Drugie uderzenie wiatru -  Dicka Francisa
Pod upiornym księżycem - Karen Robards





 Jako dodatek własnoręcznie wykonana zakładka.















A teraz warunki:

Tylko osoby posiadające blogi zapraszam do zgłaszania się wpisem pod tym postem  do pierwszego dnia lata czyli do godziny 24,00 dnia 21 czerwca.

Ze względu na to, że mam czasowe ograniczenia proszę o numerowanie swych wpisów, ułatwi mi to sprawny przebieg wyłonienia zwycięzcy.

Mile widziane byłoby dołączenie do  obserwujących blog, ale nie jest to konieczne.

Konieczny banerek na własnym blogu informujący o mojej wygrywajce.

Wyniki podam  na drugi dzień po zakończeniu.

Serdecznie zapraszam.


Mam nadzieję , iż mimo kibicowania piłkarzom znajdziecie czas na krótki komentarz zgłaszający się i umieszczenie banerku.

Ja tez kibicuję, chociaż bez szaleństwa w oczach , po prostu mnie wciągnęło

40 komentarzy:

  1. 1. Zgłaszam się!
    Banner zaraz wkleję. :)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. 2. Ja też się zgłaszam!
    Baner zaraz wstawię.
    A bloga będę i tak obserwował :)

    Pozdrawia :) [http://ksiazki-legera.blogspot.com/]

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz ja tak sobie myślę, że jeśli cieżko Ci się rozstawać z książkami a robisz takie fajne zakładki to ze spokojem możesz organizować konkursy w których to one będą nagrodami. Do skróconych wersji nie jestem przekonana więc tym razem ograniczę się do wstawienia u siebie info o konkursie a sama będę czekała na konkurs z samymi zakładeczkami :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o tym i tak zrobię już niedługo tylko muszę zrobić kilka zakładeczek, żeby to nie była tylko jedna.)

      Usuń
    2. Popieram, bo ta zakładeczka jest prześliczna. <3

      Usuń
  4. 3 to ustawiam się w kolejkę. Dziękuję za zaproszenie;))

    OdpowiedzUsuń
  5. 4. Dołączam i ja. Obserwuję już od pewnego czasu :-) Gratuluję ruchu na blogu... Naprawdę zasłużony! Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za wzięcie udziału i tych kilka miłych słów.).

      Usuń
  6. 5. Zgłaszam się, banner zaraz dodam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 7. zgłaszam się, banner już jest!

    a mój z konkursu z Biblioteką Akustyczna można już usunąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, że się zakończył i tylko mogę żałować , że to nie ja.....

      Usuń
  8. 9. Również się zgłaszam :)
    warunki spełnione.

    OdpowiedzUsuń
  9. 10. Bardzo lubię Książki Wybrane Przeglądu Reader's Digest. Czytałam kilka :)
    Zgłaszam się do Twojej wygrywajki, obserwuję a baner w pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 11 Zgłaszam się bloga obserwuje banner zaraz wstawię.

    OdpowiedzUsuń
  11. 12. Zgłaszam się :)

    Baner zaraz dodam na moim blogu w zakładce z konkursami :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę szczęścia wszystkim osobom, które się zgłoszą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za zaproszenie... ale książkę mam już w swoich zbiorach :)
    Życzę więc szczęścia innym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się!
    obserwuje jako: lady1307
    Banerek już jest na: http://magicwordcherry.blogspot.com/

    13//:)

    OdpowiedzUsuń
  14. 14. zgłaszam się ")
    anerek w zakładce konkursy na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. 15. Zgłaszam się :)
    bannerek jest u mnie w pasku bocznym na http://tierra-es-mia.blogspot.com/p/konkursy.html
    miło mi że trafiłam do Twojego książkowego królestwa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. 16. Zgłaszam się. Umieściłam baner oraz link do konkursu w odpowiedniej zakładce na swoim blogu.
    Pozdrawiam i czekam na wyniki. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. szkoda że bezblogowicze nie mogą wziąć udziału
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  19. zgłaszam się :)
    obserwuję bloga jako: Kasia
    e-mail kasiabuczak1605@buziaczek.pl
    baner umieściłam na moim blogu :)
    http://modawedlugkasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. 19. Zgłaszam się. Banerek zaraz będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też chętnie się zgłaszam i zapraszam na moje candy książeczkowe :)Zakładka piękna i inspirująca.

    OdpowiedzUsuń
  22. 20.
    Zgłaszam się.
    Bloga obserwuję
    Banner wstawiłam w zakładce Konkursy.
    Pozdrawiam!
    bellatriks@vp.pl
    http://my-logorrhea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. 21.
    Trafiłam niemalże w ostatniej chwili :)
    Zgłaszam się
    Bloga obserwuję, a baner dodałam do zakładki "Konkursy"

    OdpowiedzUsuń
  24. szkoda, że się spóxniłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może weźmiesz udział w nowej ,zakładkowej. - zapraszam.

      Usuń
    2. ja to się dopiero spóźniłam

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.