wtorek, 24 kwietnia 2012

Mini stosik z okazji Światowego Dnia Książki.



         Pozazdrościłam pokazywanych  na blogach stosików książkowych  i dzisiaj się chwalę nowym nabytkiem jakiego dokonałam w tym tygodniu na allegro i to wczoraj , w Światowym Dniu Książki .

Za niewielkie pieniądze kupiłam i błyskawicznie otrzymałam robiąc sobie prezent z okazji tak doniosłego dnia :



 Balzac.Biografia. Stefana Zweiga,
 Julita i huśtawki - Hanny Kowalewskiej.


Obydwie książki są w doskonałym stanie a ich zakup mnie niezmiernie ucieszył.

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam bardzo za to,że nieopatrznie usunęłam Twój komentarz.

      Usuń
    2. Nie ma problemu, zdarza się:) To jeszcze raz się zachwycę:) i pogratuluję obu ksiażek, ale znam tylko biografie Balzaca. doskonała zdobycz. W ogóle biografie z tej serii są super:) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    3. Dziękuję.
      Gdzieś mi przemknęła ta seria książek ale teraz można je nabyć za minimalne pieniądze .Za Zweiga zapłaciłam jedyne 6 zł i to za tak doskonałe wydanie.

      Usuń
  2. "Balzac" czeka w kolejce, ale "Julita i huśtawki" to wspaniała lektura. Przyjaźń z Kowalewską zaczęłam od "Zawrocia", jednak to "Julita..." zdobyła moje serce. Oprócz strony czysto literackiej dla mnie była to podróż do czasów młodości. Ciekawa będę Twojej opinii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czytałam najpierw Zawrocie i dwie pozostałe części a na tę książkę się przypadkowo natknęłam kupując Balzaca gdyż chciałam przy jednej przesyłce nabyć więcej książek , myślę,że również mi się spodoba.))))

      Usuń
  3. Doskonale Cie rozumiem, tez czasem z zazdroscia spogladam na te stosiki :-) wybralas swietne ksiazki, juz czekam na Twoje recenzje :-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.