piątek, 25 stycznia 2019

Styczniowe nabytki książkowe....



        W ubiegłym roku udało mi się poważnie ograniczyć kupowanie książek......może dlatego styczeń zaowocował kilkoma nowymi pozycjami w mojej biblioteczce, w której pojawiło się kilka nowych półek. 



"Minuta ciszy" i "Sunset Park " wylicytowałam na rzecz kotów w Księgarni Bezdomnego Kota, gdzie pojawia się dzięki ofiarodawcom coraz więcej ciekawych książek......co stanowi dla mnie poważne zagrożenie, bo mnie tłumaczy.....jako, że  czyn charytatywny. Obydwie książki zapowiadają się bardzo dobrze. O "Sunset Park" myślałam już dawno a ostatnio obejrzany świetny "Dym", do którego scenariusz napisał Paul Auster mnie w chęci przeczytania tej książki jeszcze bardziej utwierdza.
A "Burza nad brukiem" Michała Rusinka......oczywiście nie tego od Wisławy Szymborskiej.....to prezent od Janiny / monotemy/ prowadzącej wymienioną Księgarnię na FB.
A, i jeszcze surpris  w postaci uroczych zakładek.....




Dla potrzeb wyzwania Wspólne czytanie zaś poszukałam na allegro taniutko "Stulecie" Herbjorg Wassmo, które już od dłuższego czasu chciałam przeczytać.  A przy jednym koszcie dorzuciłam za  sobie książkę cenionej przez siebie Anne Tyler "Obok życia" i Elizabeth Richard " Każdego dnia",  której chyba tytuł mnie zaintrygował.

Ostatni z nabytków to wydane w mojej ulubionej serii wydawniczej z ubiegłego stulecia Nike "Serce to samotny myśliwy" Carson McCullers. 

I tak niestety w styczniu przybyło mi więcej książek niż przeczytam, gdyż tych będzie tylko cztery. Ale liczę na to, że w następnych miesiącach zdołam poskromić swoje kolekcjonerskie zapędy.

12 komentarzy:

  1. Miło mi, że rekomndujesz Księgarnię Bezdomnego Kota, zaglądasz do nas i wspierasz 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię to miejsce odwiedzać bardzo i ciesze się, że mogę tam upolować interesujące książki.....

      Usuń
  2. Najbardziej interesuje mnie Auster, już od dłuższego czasu o nim myślę. Chętnie poczytam Twoje wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie będziesz musiała długo czekać....

      Usuń
  3. Coś mi się obija po głowie tytuł 'Serce to samotny myśliwy', że to dobra książka....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To klasyka amerykańska. Pisarka była raczej ekscentryczna i ciekawa jestem jaka ta powieść jest.

      Usuń
  4. Myślę, że Sunset Park to dobry wybór. Czytałam krótką recenzję tej książki, także mnie zainteresowała. Jak już pochłoniesz tę książkę, to koniecznie napisz swoje odczucia:)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę Aniu na to, że się spiszę, jak należy ....
      Dziękuję za odwiedziny i również Cie pozdrawiam.

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.