niedziela, 11 listopada 2018

1918 - 2018.










8 komentarzy:

  1. Aż trudno uwierzyć, że to piękne święto odzyskaliśmy w 1989 roku. Wszystkiego najlepszego życzę. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja również Tobie Celinko.
      Trudno to pojąć dlaczego przez prawie pół wieku skazywano go na niepamięć....

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla Polski i Polaków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dla nas wszystkich w kraju i za granicą....razem jest nas dużo.

      Usuń
  3. Dziękuję, Natanno, za uczczenie tego Święta. Cieszę się z każdego wpisu okolicznościowego na blogach z tej okazji. To wielki przywilej żyć w tym roku, Roku Setnej Rocznicy Odzyskania Niepodległości. Ja też postarałam się napisać parę słów i opublikować u siebie logo Rocznicy. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się skromnie, bo skromnie, ale zaakcentować uroczystości narodowe a ta zapadnie w naszą pamięć. Miło mi, że to zauważyłaś.

      Usuń
  4. Nawet robię taką akcję, że wszystkie blogi, które opublikują rocznicowe logo, umieszczam u siebie na pasku bocznym bloga. Twój też umieściłam, mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko temu :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.