czwartek, 20 września 2018

Moja delikatna podpowiedź do postu z zabawą w odgadywanie....


                           Chcąc ułatwić zadanie chętnym do zabawy, jaką ogłosiłam w poprzednim poście, delikatnie podpowiadam.




    Powieść,  w której występuje para jaką widzimy na ilustracji do mojej książki, była wielokrotnie ekranizowana. Do mojej ulubionej należy ekranizacja rosyjska, w której kobiecą postać grała Tatiana Samojłowa.

Na ewentualne odpowiedzi, wysyłane mailem na pocztę podaną w poprzednim poście, czekam do 30 września. 

Życzę przyjemnego zgadywania....

6 komentarzy:

  1. To oczywiście Anna Karenina a ilustracja autorstwa Oresta Vereisky'ego (który zresztą dostał nagrodę za ilustracje do tej książki) pochodzi z wydania z 1985 r.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno byś nie zgadł.....dziękuję za komentarz....troszkę mi swą wypowiedzia zepsukes zabawe. A książkę zaprezentuje kiedyś ...

      Usuń
    2. Przepraszam, nie zauważyłem że odpowiedź miała być przesyłana na Twoją prywatną pocztę.

      Usuń
    3. Muszę się zabrać za tę książkę 😉

      Usuń
    4. @Marlow...cóż, mleko się wylało, ale i tak zainteresowanie można powiedzieć żadne....

      Usuń
    5. @Kinga K. ...polecam, to wspaniała klasyka...

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.