niedziela, 14 października 2012

Dobrej niedzieli.)



                   Wraz z mało ciekawą pogodą dopadła mnie niemoc umysłowa. Głowę mam ciężką za przyczyną prawdopodobnie obniżonego ciśnienia i nie mogę się zmobilizować, by napisać posty ze swoimi  opiniami do przeczytanych książek, a już trzy oczekują na takie opinie.
Niedziela dzisiaj wyjątkowo spokojna i leniwa, ale zimno niezbyt zachęca do wyjścia z domu . Ten chłód czuje się również w domu, niestety. Może po południu wreszcie coś skrobnę.

A teraz trochę gorących rytmów na podniesienie temperatury i ciśnienia .





Wszystkim zaglądającym dobrej niedzieli życzę.

18 komentarzy:

  1. Piosenki mobilizują do ruchu ;)
    Niedziela jak niedziela. Chciałoby się coś napisać (w moim wypadku), ale "Chłopi", wszelkie prawa i kombinatoryka czekają...

    Jeżeli wróci Ci moc to z przyjemnością przeczytam opinie na temat przeczytanych książek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój syn pisał z Chłopów maturę, ale jemu się ta książka podobała , podobnie jak I Lalka.

      Usuń
    2. Odnośnie Chłopów ze szkoły to mam tylko jedno miłe wspomnienie, jak w ramach luźniejszej lekcji mielismy obejrzeć kilka fragmentów filmu. Szkoła ni miała dobrej kastey więc zrobiliśmy groszową zrzutkę na wypożaczalnie, olega, mój stryjeczny brat został wysłany do niej. Wrócił po chwili bardzo zadowolony że wszystko szybko załatwił tylko że zamiast Chłopów przyniósł Dziady

      Usuń
  2. Tak samba i już cieplej :) u mnie dziś słoneczko za oknem, ale na polu zimno.

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też niefajna pogoda.... brrr... ja chcę wiosnę!
    z recenzjami jestem na bieżąco w tym momencie, a chciałabym móc szybciej czytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie pogoda się poprawiła, byłam z mężem w lesie i było cieplutko i uzbieralismy grzybów samych prawdziwków.
      Fotorelacja będzie na blogu http://natanna-takasobiekronika.blogspot.com/.

      Usuń
    2. i na grzyby masz czas pójść, kobieta wszechstronna

      Usuń
  4. Hej :)
    Bardzo fajnie poznać.
    Miłej niedzieli.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. mhmm........ uwielbiam grzybki.... jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, a myślałam, że tylko ja mam dzisiaj jakiś taki dzień, że nie mogę się za nic zabrać ;) No nic, jutro poniedziałek, trzeba się zmobilizować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wczoraj miałam taki dzień jesień mnie przytłoczyła. choć może nie tyle jesień co pogoda, mgła przez cały dzień, wilgoć w powietrzu, wiatr.

    OdpowiedzUsuń
  8. każdy z nas miewa czasem takie chwile, gorszego samopoczucia

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.