środa, 20 czerwca 2012

Czerwcowe nabytki.)



       Jakoś nieopatrznie zaglądnęłam na stronę wydawnictwa Prószyński i S-ka a tam można było nabyć książki po śmiesznie niskich cenach co sprawiło, że stałam się właścicielką takiego oto stosu książek:




Rabia  - Halide Edip Adivar
Motyl na wietrze - Rei Kimura
Powrót do Howards End -  E.M. Forster
Za kwietnymi polami - Jun'ichi Watanabe
Klejnot wschodu.Pamietnik - Maureen Lindley
Niebezpieczne związki -Pierre Choderlos De Laclos
Weź moje serce - Mary Higgins Clark
Kobiety - Zofia Nałkowska 
A właśnie, że tak - Justyna Szymańska
Kara - Maja Wolny
Wirus samotności - Wojciech Kruczyński
Zdrajca Marek Harny




Co o nich sądzicie.

15 komentarzy:

  1. Tak - niskie ceny to dodatkowa próba naszej silnej woli. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam żadnej. Ten stos tak apetycznie wygląda, że z przyjemnością umieściłabym go w swojej biblioteczce!
    Aż sama pomyszkuję po księgarniach internetowych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiadają się bardzo ciekawie. Pozostaje mi życzyć miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powrót do Howards End i Niebezpieczne związki chętnie bym podebrała :-) Oj niebezpiecznie jest zaglądać na wydawnicze promocje, ja już od dłuższego czasu mam na wszystkie szlaban ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Klejnot wschodu.Pamietnik - Maureen Lindley zaciekawił mnie ten tytuł:0 JEstem ciekawa czyt ot jest godne uwagi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Książek nigdy za wiele :) A mogę spytać co to była za promocja u Prószyńskiego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie była promocja tylko sa tam książki przecenione i to baardzo.

      Usuń
  7. Łooo, sama zaraz zajrzę na tę stronkę xD "Za kwietnymi polami" nieco mnie rozczarowało - zapowiadało się ciekawie, a wykonanie było takie sobie... Jestem szczególnie ciekawa Twoich odczuć po tej lekturze:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna promocja, ale koszt wysyłki znacznie przekracza koszt samych książek, więc chyba sobie daruję tym razem. :)

    Ale dzięki na cynk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam 12 książek a kurier przywiózł mi je za 8,90.

      Usuń
  9. No, no niezły stos. Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wstyd się przyznać, ale nie znam żadnej z tych książek... Czekam na Twoje recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się czego wstydzić ja też znam tylko "Niebezpieczne związki"

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.