niedziela, 8 stycznia 2017

O moich planach czytelniczych na ten rok.....



                     





        Chciałoby się czytać dużo, oj chciało, ale to już nie te czasy, gdy mój czas należał tylko do mnie. Dlatego zakładam, że w tym roku, który nam miłościwie zapanował przeczytam przynajmniej 52 książki a tym samym wezmę  udział w projekcie 52 książki w 2017. Poza tym zamierzam wyczytywać głównie książki ze swojej biblioteczki tak, by w tym roku osiągnąć poziom Mistrza w wyzwaniu Z półki.

            Ostatnimi czasy nie angażowałam się w wyzwania czytelniczych, gdyż one w dużym stopniu mnie ograniczały w czytaniu tych książek, które w danym momencie  wpadły mi  w oko  i przyciągały swą treścią. Ale w tym roku chcę znów zaszaleć w tym względzie i już zgłosiłam swój akces w siedmiu. 
A w jakich?  Można zobaczyć w zakładce Wyzwania czytelnicze 2017. Zapraszam do zajrzenia tam. 
Wyzwania te mi odpowiadają, gdyż pomogą mi wyczytywać książki z półek własnej biblioteczki.

            Postanowień noworocznych jak zwykle nie robię......w dalszym ciągu jednak będę ograniczać zakupy książek starając się nie kupić ich więcej niż przeczytam, chociaż będzie to trudne, bo kolekcjonerstwo to jednak pasja, może nawet większa niż czytanie.


Styczeń, w planach, czytelniczo zapowiada mi się tak : 

czytam : 

zamierzam czytać : 

 i co najmniej jedną z poniższych :



a może jeszcze się uda :


A ile z tego planu uda mi się zrealizować........to się okaże 31 stycznia.

Kończąc post o planach zapraszam jeszcze na podsumowanie roku ubiegłego.

29 komentarzy:

  1. To cudowna pasja i wspaniałe kolekcjonerstwo. Zanotowałam już dwa Twoje tytuły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda...też tak uważam.
      Ciekawa jestem, które. Ale sądzę, że jedną z nich może być "I otworzyło się niebo".
      Ta książka spodobała by Ci się.

      Usuń
  2. Życzę Ci czasu dla siebie. Na to, co lubisz najbardziej. Na robótki i czytanie i spacery, bo dzielisz się też z nami swoimi zdjęciami:) Chciałabym przeczytać "Wyspę z mgły i kamienia", ten tytuł wpadł mi w oko:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia. Może faktycznie niewiele trzeba, by go mieć dla siebie więcej.....po prostu lepszego zorganizowania.
      I ja jestem jej ciekawa.

      Usuń
  3. A ja nigdy nie planuję:) Dobrych wrażeń czytelniczych w Nowym Roku i czasu na przyjemności. serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje plany to raczej takie założenia.....
      Dziękuję za życzenia....

      Usuń
  4. Życzę powodzenia w spełnieniu planów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne plany czytelnicze, zwłaszcza że nie ilość się liczy, a jakość książek. Wspaniałego czytelniczego roku! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia! Oby Twoje plany się spełniły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki:) Juz lece zobaczyc w jakich wyzwaniach bierzesz udzial, bo ja tez do trzech przystapilam w tym roku:) Serdecznosci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. Fajnie mi będzie z Tobą rywalizować....

      Usuń
  8. Ja w tym roku spasowałaam z wyzwaniami i pozostałaam tylko wierna Pod hasłem i Grunt to okładka. No i Mini czeladź, żeby coś z własnych przeczytać ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odpoczęłam od wyzwań więc w tym roku sobie pozwoliłam...Gdy zaczęłam 5 lat temu blogować to się rzuciłam w wir wyzwań i po jakimś czasie doszłam do wniosku, że to nie dla mnie. Zobaczę jak sobie tym razem poradzę.

      Usuń
  9. Powodzenia w realizacji planów. Z książek, które tu prezentujesz czytałam "Wyspę z mgły i kamienia", a na wirtualnej półce stoi i czeka w kolejce ebook "Francuska oberża". Powodzenia w czytelniczych poczynaniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi mnie "Francuska oberża". Powodzenia w realizowaniu planów!

    OdpowiedzUsuń
  11. Spore zamierzenia, bede trzymała kciuki:) Ja nie planuje ilości książek do przeczytania. Będę czytała tyle na ile mi czas pozwoli:) Ostatnio bardzo mi go brakuje:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu.
      Bywa, że dzielisz go między dwa kraje i domy więc się nie dziwię, że Ci go Aniu brakuje.

      Usuń
  12. Życzę Ci bardzo dobrego roku. I żebyś miała dużo czasu na czytanie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wierzę, że spełnią się Twoje plany!!!
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja mam taką nadzieję.
      Jednak choćbyśmy tak sobie życzyli nie wszystko od nas zależy a czasem prawie nic.

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.