niedziela, 2 lutego 2014

Lutowe plany czytelnicze.

     

        Styczeń jak już zresztą pisałam wcześniej nie był dla mnie najlepszym pod względem czytelniczym.  W sumie bowiem przeczytałam zaledwie trzy książki, a w zasadzie tylko dwie książki i jedną książeczkę. Mam nadzieję, że luty chociaż krótszy okaże się pod tym względem przynajmniej trochę lepszy. Mój plan to co najmniej cztery książki a z tą co czytam, takim sobie czytadłem z biblioteki, którego tu nie pokazuję pięć. Z tym, że dwie od dołu to w zasadzie mam skończyć, gdyż już je czytam. Wybór mam trudny, gdyż książek do czytania na półkach mam moc i sama nie bardzo wiem, które wcześniej czytać. Pomogłoby mi może losowanie, ale  tym razem dokonałam takiego wyboru, czyli zdecydowałam się przeczytać "Bezcennego" i "Garbo".



31 komentarzy:

  1. Dobrze, że "Bezcenny" idzie na pierwszy ogień, to będziesz mieć własny ogląd przed ekranizacją (mam nadzieję, że do tego dojdzie, bo to niemal gotowy scenariusz). Ciekawa jestem, w jakim duchu pisana jest "Matka chrzestna". Uśmiechniętej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie dobrze, że już czytam.
      O Merkel pisze osoba, która była blisko z Kohlem więc jest to krytyka obecnego kanclerza.
      I Twoja niech taka będzie, chociaż słoneczka nie ma.

      Usuń
  2. Natanno, owocnej lektury :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bezcenny i na mnie czeka na półce. Ciekawa jestem Twoich przemyśleń. Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa, bo w zasadzie tego typu literatury nie znam. Nie czytałam Browna, ale to może dobrze, bo nie będę porównywać jak to się robi.

      Usuń
  4. Nie znam niestety żadnego z tych tytułów :( Ciekawa jestem Twoich opinii, może coś mnie zainteresuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja mam chodząc po Waszych blogach. Rzadko mi się zdarza coś znać.
      Ale stąd inspiracje.

      Usuń
  5. Trzeba przyznać, na luty będziesz miała ambitną literaturę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to wygląda, ale mam nadzieję, że "Bezcenny" da mi rozrywkę.

      Usuń
  6. Jestem ciekawa oceny ,,Bezcennego,,:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szama jestem ciekawa jakie na mnie zrobi wrażenie.

      Usuń
  7. Już od dawna obiecuje sobie sięgnąć po "Bezcennego", ale ciągle nie pasuje mi do żadnego wyzwania i z tego powodu odkładam te lekturę na późnej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego właśnie odeszłam od części wyzwań.

      Usuń
  8. Ja się zniechęciłam do Miłoszewskiego po "Uwikłaniu", ale zewsząd słyszę, że "Bezcenny" jest o wiele lepszy. Miłego czytania i czekam na opis wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A po "Ziarno prawdy" nie sięgasz dlatego, że Cię "Uwikłanie zniechęciło".
      Ciekawa jestem jak ono by Ci przypadło do gustu.
      "Bezcenny" to inny typ literatury. Kryminały jego mnie się podobały, gdyż lubię, gdyw kryminałach jest dużo treści obyczajowej.

      Usuń
  9. Zapowiada ci się ciekawy książkowo luty :) miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ ładnie się prezentuje ten "Bezcenny". I jestem bardzo ciekawa "Matki chrzestnej"! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, wydanie jest estetyczne i ciekawe.
      "Matka chrzestna" to dość trudna lektura, przynajmniej dla mnie, która mało interesuje się polityką naszego kraju a co dopiero Niemiec, ale mimo to książka jest interesująco napisana i poznaje się w niej drogę kanclerz Merkel do władzy i to jak ja utrzymuje.

      Usuń
  11. Czekam w takim razie na recenzję "Bezcennego". Jestem ciekawa Twojej opinii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się biorę za czytanie, gdyż spotkałam się też z nieprzychylna recenzją dla książki.

      Usuń
  12. Mój stosik liczy sobie 7 pozycji, a co jedna to grubsza. I nie wiem, od której zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pokazałaś? Zaraz tam kukam.

      Usuń
    2. Nie pokazałaś, w taki razie zamknij oczy i wyciągaj ze stosiku.

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To raczej poważne opracowanie więc plotek w nim niet.

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.