środa, 25 września 2013

Dzisiaj informacyjnie i piosenka na dobry dzień.



         Wczoraj upłynął termin zgłaszania się do mojej zabawy blogowej . Miło mi niezmiernie, że tak duża liczba chętnych do udziału w niej się znalazła. Dziękuję również za wszystkie, niezwykle sympatyczne,  życzenia.
         Zwycięzcę ogłoszę do końca tygodnia, a wyłonię go w wyniku losowania. Muszę więc zrobić losy, a to chwilę potrwa. Proszę o cierpliwość a w chwilach wolnych zapraszam do czytania i komentowania moich postów o przeczytanych książkach . Każda Wasza opinia jest dla mnie bezcenna więc wypatruję jej jak sroka świecidełek.

 A na dobry poniedziałek, by był dla Was początkiem dobrego tygodnia piosenki w wykonaniu mojego ulubieńca .


                                     

10 komentarzy:

  1. Miło się słuchało piosenek. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. "A na dobry poniedziałek..."?? Natanno, ale dziś środa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popatrz czym ja żyję. Brawo za spostrzegawczość i to, że czytasz a nie tylko kukasz.
      Dziękuje bardzo . Poprawiać już nie będę. Nie ma sensu i tak niewiele osób czyta.

      Usuń
    2. Osobiście czytałam i nie zauważyłam, co tylko potwierdza, że nigdy nie wiem jaki/a jest dzień/data :D Dobry (chociaż nieświadomy) test na spostrzegawczość ;)

      Usuń
    3. dzięki :) sporo osób już wie że mam fioła na punkcie wyszukiwania kwiatków :D Mam nadzieję, że się nie gniewasz, tak już mam...

      Zawsze czytam, tylko nie zawsze mam czas coś napisać :)

      Usuń
  3. hahaha wypatruję jak sroka świecidełek - świetne porównanie, ale się uśmiałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja życzę miłego czwartku :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy utwór jest magiczny! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.