środa, 30 stycznia 2013

Jutro kończy się konkurs rocznicowy - zapraszam.)




       Jestem dzisiaj w apogeum przeziębienia więc nic nie napiszę, a planowałam recenzję "Grety Minde" gdyż to nieduża książeczka. Niestety nie dam rady, wracam do łóżka.
A piszę tylko krótko, by przypomnieć, że jutro kończy się mój konkurs rocznicowy, o którym tu.
Miło mi, że jeszcze kilka osób się zapisało i zapraszam te osoby, które jeszcze się nie zdecydowali odkładając decyzję na później i oczywiście te, które dopiero o konkursie się dowiedzą dzisiaj.

2 komentarze:

  1. Ja sobie przypomniałam wczoraj, jak zobaczyłam u kogoś banerek. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też wczoraj wpisałam parę słów :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.