środa, 12 grudnia 2012

Zapraszam na zimową piosenkę, wspomnienia i garść informacji.)



             Zima na całego. Tylko słoneczka brakuje, ale cóż niebo zachmurzone a z niego leci biały puch.
      Szukając piosenki dla podkreślenia zimowego nastroju natknęłam się na tę, uroczą i sentymentalną, w wykonaniu nieżyjącego już niestety Mirka Breguły, byłego lidera grupy Universe.
    Tragicznie zmarłego piosenkarza miałam okazję po raz ostatni zobaczyć w programie Wideoteka Dorosłego Człowieka. Niedługo po wizycie w tym programie, w którym opowiedział o swojej walce z nałogiem  alkoholowym 43 letni Mirek Breguła popełnił samobójstwo. Było to dla mnie niezwykłe  przeżycie. Stąd to wspomnienie o nim przy okazji clipa z jego zimowa piosenką.





A tak informacyjnie to skończyłam czytać "Kodeks Konstantyna", który otrzymałam od Wydawnictwa PROMIC  więc niedługo coś tam napiszę w miarę swoich możliwości twórczych i zaczęłam czytać "Świadectwo prawdy" Jodi Picoult. To wszystko w ramach wyzwania grudniowej trójki e-pik.
Przygotowuję wysyłki nagród dla alison2 i Ali, która czyta , gdyż jutro chciałabym je wyekspediować w drogę.
I oczywiście osoby, które chciałyby dostać w prezencie zakładeczkę i coś tam jeszcze zapraszam do częstego mnie odwiedzania, tylko koniecznie ze swoich blogów.



8 komentarzy:

  1. To mnie zaskoczyłaś ... Nic o tym nie wiedziałam, że wokalista Universe zginął tak tragicznie... To był ulubiony zespół mojej cioci, razem słuchałyśmy go godzinami...

    Na tą przesyłkę od Ciebie nie mogę się wprost doczekać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 2007 roku to się stało.
      To prawda nikomu tak długo nie zwlekałam z przesyłką. Ale to też jedna z moich cech, osoby, która odkłada wciąż coś na później. Pod choinkę powinna dotrzeć, a może wcześniej?

      Usuń
  2. Już się cieszę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Universe kojarzy mi się z rajdami w liceum, gdy przy ognisku wyliśmy do księżyca "Wołanie przez ciszę". ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słuchało się Universe, dzięki Tobie dzisiaj posłucham sobie ich starych kawałków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię jego piosenki i dobrze pamiętam moment, kiedy dowiedziałam się o jego śmierci:( niech spoczywa w pokoju!

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie też zima w całej okazałości brrr...

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.