piątek, 7 grudnia 2012

Piosenka o zimie i coś jeszcze .)


             



Dzień  mamy jasny, troszkę słoneczny , ale zaczyna padać śnieg więc nie wiadomo, jak się sytuacja rozwinie tym bardziej, że zapowiadają opady i to podobno intensywne.

                             

                                

                                                                                             Alu, która czytasz zakładka dla Ciebie powstała wczoraj  i czeka na adres, wyślij  go mailem na moją pocztę.)

  


A ja zachęcam do zaglądania na mój blog i także w miarę czasu dzielenia się ze swymi uwagami na temat tego co piszę. Co miesiąc podobna zakładka będzie przyznawana tej osobie, z której bloga najwięcej będzie odwiedzin.



10 komentarzy:

  1. Prześliczna zakładeczka! A książka pod nią brzmi zachęcająco.
    Ostatnio do Ciebie nie zaglądałam i przeżyłam szok. Jak tu się ślicznie zrobiło! Tak zimowo, przejrzyście. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi niezmiernie, dziękuję za odwiedziny.)

      Usuń
  2. a u Ciebie widzę zmiany... jak dla mnie lepiej, bo bardziej jasno, widoczność mi się poprawiła, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. CUDNA!!! ale ja nie mogę do Ciebie wysłać mejla:(
    Duży komputer jest wlaśnie na przeglądzie technicznym, korzystam z 10 calowego maleństwa zastępczego, które jak klikam w adres mejlowy na Twoim profilu, to mi staje dęba i mówi, że nie ma Windows Live zainstalowanego, że mam to zainstalować, a jak nie, to nie i on mi nie pracuje. Buuuu! Co robić?
    Masz może jakiś adres mejlowy poza tym, to normalnie do Ciebie mejla wyślę. Ja chyba nie jestem tak zaawansowana technicznie jak Ty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyślij na gut.anna1@gmail.com lub gutowie@interia.pl

      Usuń
  4. Cudna. Wiesz jak zachęcić do odwiedzin. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło mi, że się zakładka spodobała.)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna. Też taką chcę :) Będę odwiedzać częściej.

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.