niedziela, 11 listopada 2012

Patriotyzm.)




8 komentarzy:

  1. Fajna piosenka, dzięki za udostępnienie. Nie znałam tego wykonawcy, ale klimat znam dobrze sprzed lat.
    Ale dodam, że nie sądziłam, że znów poczuję się jak w prl-u, że znów będa "oni" i "my" i że znów chłopcy z gitarami będą śpiewać opozycjne piosenki, zagrzewając do boju:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja też nie myślałam, ale stało się inaczej.)

      Usuń
  2. fragmentami mocne ale niestety prawdziwe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, niestety prawdziwe.Zaprosiłam Cię do zabawy - spójrz na http://natanna-mojezaczytanie.blogspot.com/2012/11/zaproszono-mnie-do-zabawy-i-ja-zaprosiam.html)

      Usuń
  3. Dobre, trafne, przygnębiające.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem tego zdania, po tylu latach wracają nam czasy komuny.)

      Usuń
    2. Oh, my God. How?

      Do you still feel that way?

      Usuń
  4. Świetny tekst, mocny, czasem nawet bardzo mocny, ale niestety jakże prawdziwy.

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.