poniedziałek, 19 listopada 2012

Listopadowe nabytki ksiązkowe.)


Dzisiaj zawitały do mojego domu kolejne  listopadowe nabytki.



Chciałam zostać właścicielką " Pejzażu w kolorze sepii"  - Kazuo Ishiguro i  w tym celu wzięłam udział  w licytacji  na Allegro, ale  niestety już po raz kolejny dałam się komuś ubiec,  przy okazji jednak nabyłam inne książki za w sumie niezbyt duże pieniądze, a są to :

" Kuglarz Najświętszej Panienki "  - Michela Zinka - pięknie wydana przez Promic książka zawierająca średniowieczne legendy chrześcijańskie ,
"Gra w kapsle" czyli autolustracja dziecka PRL-u - Katarzyny Anny Weiss,
"Czarny Koktajl" - Jonathana Carrolla,
"Zaślubiny patyków" - Jonathana Carrolla 

                                     i 

bardzo tanio zdobyta na mojej ulubionej Fincie.pl  III część Przypadków księdza Grosera "Cudze pole" - Jana Grzegorczyka.




20 komentarzy:

  1. O "Kuglarzu" czytałam już kiedyś na jednym z blogów bardzo pochlebną recenzję, więc mam nadzieję, że tobie też się spodoba. Ja nie mam cierpliwości do Allgero, poza tym mam pecha i zwykle trafiam na nieuczciwe osoby, toteż skutecznie się zniechęciłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie narzekam, tylko raz mi się przytrafiła taka osoba ale pieniadze zwróciła, a jest tam tanio, bardzo tanio.)

      Usuń
  2. Chętnie wróciłabym do Carrolla. Jeszcze sporo jego książek przede mną. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jeszcze nie czytałam ni jego autorstwa.Te dwie wydały mi sie interesujące.)

      Usuń
  3. Jestem ciekawa, jak odbierzesz Carolla. Proponuje zaczac przygode z nim od "Zaslubin patykow" :)
    Czytalam sporo jego ksiazek kilkanascie lat temu. Moze zafunduje sobie w przyszlosci jakies male przypomnienie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam żadnej z książek. Zbieram powoli Przypadki księdza Grosera i jak na razie mam właśnie "Cudze pole" kupione kiedyś w antykwariacie.

    Co do licytacji na Allegro to już dwa razy się nacięłam i teraz kupuję tylko w opcji "Kup teraz". Ale rzeczywiście się opłaca. Niektóre książki można kupić za naprawdę przyzwoitą cenę - szczególnie starsze wydania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grosa udało mi się zdobyć całego na fincie.pl, ostatni tom już jest wysłany. Dla mnie to dobry portal wymiankowy, gdyż nie tylko książki ale i biżuterię udaje mi się wymienić za książki.)

      Usuń
  5. O, widzę tu jednego z moich ulubionych pisarzy - Carrolla. Polecam zacząć od "Zaślubin patyków" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też pewno i zrobię.)

      Usuń
    2. ja też bym od tego zaczęła, bo Czarny koktajl to opowiadania

      Usuń
  6. Mam nadzieję że z Kazuo Ishiguro też Ci się uda. Bardzo jestem ciakwa, jak by Ci się spodobała jego twórczość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę znów polować. Znam jakby trochę jego twórczość z filmu Okruchy dnia.Film oglądałam co najmniej dwa razy, chociaż to pewno ze względu na obsadę, ale podobał mi się i nigdy nie pomyślałabym, że maczał tu palce jakikolwiek japończyk , tak jest angielski.)

      Usuń
  7. "Kuglarz" to rzeczywiście dobra lektura, czytałam i polecam!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu musiałam wydać trochę pieniędzy, ale się cieszę na nią.)

      Usuń
  8. A te legendy średniowieczne to ostatnio wydali, czy dawniej? Bo nie znam.
    A historie o świętych to też moja pasja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem Carrolla, czekam na recenzje. Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno Ania się nie zawiedzie, Carroll pisze świetnie

      Usuń
  10. polecam Carrolla, to mój ukochany pisarz od wielu, wielu lat!

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.