niedziela, 23 września 2012

Zmiana w wystroju bloga.)


              

 




          Osoby, które do mnie od dawna zaglądają  być może zauważyły, że wystrój mojego bloga często się zmieniał , wciąż go dopasowywałam. Na razie korzystam tylko z oferty bloggera i właśnie znalazłam jesienną szatę  dla tego  bloga , która tak  mi się spodobała , że  nie mogłam jej nie zastosować. 

Mam nadzieję , że blog będzie czytelny.

Przy okazji tej notki witam ciepło kolejne obserwujące blog osoby.

Dziękuję również wszystkim zaglądającym , a jest ich coraz więcej i przypominam, że finiszujemy z zabawą, w której nagrodą jest świetna książka Anny Fryczkowskiej" Kobieta bez twarzy" .
Warunki zabawy tu.

23 komentarze:

  1. Zmiana bloga pojawiła się wraz ze zmianą pory roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo nastrojowo się zrobiło !

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wygląd... tylko tak się trochę smutno robi, bo to już koniec lata ;) Ale jesień też potrafi być piękna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesiennie się zrobiło. Akurat to tło także mi się podobało, ale nie potrafiłam go wkomponować w swoją wizję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ślicznie i jesiennie... Bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tło bardzo mi się podoba choć chyba wolałabym żeby w głównej części strony było nieprzeźroczyste... Gdybyś chciała to zmienić i nie wiedziała jak to daj znać, już komuś kiedyś to opisywałam, powinnam szybko sobie przypomnieć jak to się robi ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sobie przypomnisz to napisz.)

      Usuń
    2. Znalazłam.Mały wybór jest kolorów , ale może ten być.)

      Usuń
    3. Właśnie zajrzałam i widzę że już sobie poradziłaś. Moim zdaniem ten kolor bardzo fajnie współgra z jesiennym tłem :-)

      Usuń
  7. Piękne jesienne liście, uwielbiam jesień. Muszę tez pomyśleć, może u mnie jakieś zmiany wprowadzić. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wszystkie miłe słowa .)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to się można zdziwić wchodząc :)))
    Siła przyzwyczajenia jest jednak wielka.
    Ale nie ma to jak jesienne liście, co za urok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyzwyczajenie to przecież druga natura człowieka.)

      Usuń
  10. muszę się przyzwyczaić do nowego wystroju :)
    jest czytelny, owszem, ale zwyczajnie jest inaczej :) jak zajrzałam po raz pierwszy, to nie wiedziałam, czy to ten sam blog :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A o tym nie pomyślałam. Musze przestać zmieniać.)

      Usuń
  11. Też korzystam z tła bloggera bo innych nie umiem wstawić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie jest to trudno, można skorzystać z innych szat graficznych podglądając inne blogi , gdyż zawsze jest informacja z jakiej strony ona pochodzi ale mi akurat ta się spodobała.

      Usuń
    2. mi moja tez, pewnie jak kiedyś zechce mi się zmienić i nie znajdę nic odpowiedniego to poszukam gdzie indziej (dzieki za info gdzie można szukać), a wtedy potrzeba sprawi że się naumiem, choćby metoda prób i błędów

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.