czwartek, 6 września 2012

Dziękuję za 5000 odwiedzin mojego bloga.)







                                      Dzisiaj rano zostałam mile  zaskoczona . Na moim blogu zanotowałam 5011 wejść.

Dzisiaj odwiedziło mnie 11 osób więc 5000 wejście odbyło się wczoraj.
Zrobiło mi się od razu weselej , mimo iż dzień przywitał mnie zachmurzonym niebem bez nadziei na słońce.

Dziękuję z całego serca wszystkim odwiedzającym mój skromny blog , a szczególnie wiernym czytelniczkom , które nie tylko zaglądają , ale pozostawiają również  miłe słowo. Każdy wpis je cenny , a liczę również na krytyczne, które pozwolą mi na rozwijanie bloga i formy wypowiadania się.

A teraz przypominam o zabawie na moim blogu , o której tu , a która  ma być formą nagrody za częste odwiedziny.



23 komentarze:

  1. Wspaniały wynik moja droga :-) Ani się obejrzysz a już na liczniku pojawi się 10000, tego zyczę Ci z całego serca :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się ten wynik, gdyż przecież nie czytam nowości i nie piszę zbyt wielu recenzji .
      Dziękuję za życzenia.

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że się nie pomylę, jak napiszę, że nas - moli książkowych - nie interesują tylko nowości, a książki w ogóle :)

      Gratuluję i życzę kolejnych 5000 :)

      Usuń
    3. Zgadzam się z Tobą całkowicie.
      Dziękuję za życzenia.

      Usuń
    4. Jenah mnie uprzedziła :-) Chciałam dopisać że tak chętnie tu zaglądam właśnie dlatego że nie gonisz jak szalona za nowościami, nie recenzujesz pod dyktando wydawnictw, kierujesz się własnym gustem. takie blogi sobie cenię!

      Usuń
    5. Cóż, sprint przez nowości w moim wieku nie służyłby mi , złapałabym zadyszkę. Poza tym mam już ogromny sentyment do przeszłości / też to kiedyś będziecie miały/ więc odkurzam znów to co kiedyś lubiłam a wracam do tych pozycji, które przemknęły obok mnie i z różnych przyczyn ich nie czytałam w swoim czasie. Nie znaczy to, że nowości mnie też pociągają.

      Usuń
  2. Widzę, że mamy wspólny powód do świętowania bo i u mnie dzisiaj stuknęło 5000 :)

    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję takiej ilości odwiedzin :) i życzę dalszych. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Również serdecznie gratuluję. W końcu po ilości wejść widać, że Twój blog cieszy się dużym powodzeniem :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Każde wejście zarejestrowane przez licznik robi przyjemność, a kiedy widzi się ładne, duże okrągłe liczby, to jest szczególnie miło. Życzę kolejnego tysiąca w szybkim czasie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję sukcesu! Mam nadzieję, że będziesz miała jeszcze więcej odwiedzin, czytelników. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Muszę być jednak aktywna czyli pisać.)

      Usuń
    2. Właśnie miałam pytać, kiedy pojawi się jakaś recenzja? Jestem ciekawa Twoich opinii. :)

      Usuń
    3. Miło mi.Już zaczęłam pisać do "Dublin 4" - opowiadania Maeve Binchy i czeka do napisania opinia do Gymnadeni - Sigrid Undset.)

      Usuń
    4. To czekam z niecierpliwością na te recenzje. ;)

      Usuń
  7. gratuluję pięknej liczby odsłon!

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję i życze kolejnych tylu

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.