poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Sierpniowe nabytki książkowe.

           


             Żar z nieba się leje, dzisiaj to już po prostu mamy afrykański upał więc lepiej z domu nie wychodzić.

Ale listonosz nie może tego zrobić i przyniósł mi dzisiaj oczekiwane paczuszki , a w nich oczywiście książki  :



Zdobytą w wymianie na Fincie " Francuską oberżę" - Julii Stagg 
                                       i
kupione za marne grosze gdyż za 8 zł na allegro  :

"Gymnadenię" - Sigrid Undset / to pierwsza część cyklu Nadziej  - druga to " Krzak gorejący|".
Hotel du Nord - Eugene Dabit / do serii Koliber/,
"Przymierze" - Zofii Kossak,
"Symfonię pastoralną" Andre Gide.

Miałam zamiar kupić tylko "Gymnadenię" ale stwierdziłam, że skoro przesyłka kosztuje drożej niż książki koniecznie muszę ich kupić więcej.


12 komentarzy:

  1. Klimatyczny stosik. Żadnej z tych książek nie znam, więc chętnie przeczytam ich recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, czy Przymierze przypadnie ci do gustu. Tylko tą pozycję znam ze stosika.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na jakąś recenzję czy warto przeczytać którąś z tych książek :)
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, chętnie poznałabym bliżej tę książkę Sigrid Undset!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem Francuskiej oberży, miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, dlatego za uzyskane punkty ją nabyłam.).)

      Usuń
  6. Widzę, że za tobą listonosz też już chyba nie przepada :) Ja przed moim umykam :D Super stosik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem wrażeń" Oberży..." właśnie cyztam.

    OdpowiedzUsuń
  8. I bardzo dobrze zrobiłaś. Też jak widzę, że przesyłka kosztuje mnie więcej niż książka, to szukam inne perełki i "za jednym zamachem" mam kilka pozycji od dawna wyczekiwanych. ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.