piątek, 29 czerwca 2012

Dzielę się radością.)






  




El Greco (Domenikos Theotocopulos) "Św. Piotr i św. Paweł", olej na płótnie, 1605–1608 Nationalmuseum, Sztokholm / źródło Wiara.pl/







            Dzisiaj  uroczystość apostołów Piotra i Pawła wiec jestem na większym luzie, chociaż całkowitej laby od kuchni zrobić sobie nie mogę.

Nie dość, że dla nas jest to taki jednak bardziej niż mniej świąteczny dzień to na dodatek listonosz przyniósł mi przesyłki a w nich oczekiwane nagrody:




"Dworzec ZOO" Davida Downinga  od Webok.pl 



                                 i 






śliczną zakładeczkę od Pauliny z bloga Okręty Mysli .






Na blogu Jadźki  Między wersami książek niedawno przeczytałam recenzję tej książki  i jak na portalu Webok .pl zobaczyłam konkurs , w którym można było tę książkę wygrać nie namyślając się wiele przystąpiłam do niego i udało się, jestem jej właścicielką.


Przypominam o mojej wygrywajce, w której można wygrać zakładkę do książki i  jedna z książek z serii Koliber.
Zapraszam tu i tu .

6 komentarzy:

  1. serdecznie gratuluję! tyle razy już słyczałam o tym portalu, muszę się nim wreszcie zainteresiwać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Miałaś szczęście;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same radosne wydarzenia, oby tak dalej:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za udział w rozdawajce - jutro losowanie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie jest dostawać nagrody zapewne

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.