środa, 30 maja 2012

Nagroda.))




Wczoraj listonosz dostarczył mi przesyłkę z  książką Pani Anny Fryczkowskiej "Kobieta bez twarzy".

Książka ma interesującą okładkę i jest bardzo starannie wydana / a to lubię / przez Wydawnictwo Prószyński i S-ka w serii Asy kryminału .

 Zdobyłam ją na blogu Sabinkowe czytanie, w obłokach bujanie, gdzie wzięłam udział w konkursie z organizowanym przez  panią   Annę  Fryczkowską.

Pani Anna wybrała z wielu również moje motto życiowe pisząc , "Im więcej daję, tym więcej otrzymuję zwierza się Natanna. To wspaniała zasada – nie skąpić nikomu niczego, i  to nie tylko dlatego, że liczymy na wzajemność. Pewnie dlatego postanowiłam nagrodzić książkami aż sześć osób." 

I w tym również  mnie co sprawiło mi ogromną radość ,a wybrałam sobie właśnie 'Kobietę bez twarzy"

9 komentarzy:

  1. Gratulacje! No i przyjemnej lektury:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , już czuję, że mi się spodoba.)

      Usuń
  2. serdecznie gratuluję nagrody i czekam na recenzję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Recenzja w moim przypadku to za duże słowo ale wrażenia po przeczytaniu książki postaram się zamieścić, jak ja przeczytam.
      Niestety nie czytam dużo, gdyż brak mi czasu ale muszę ograniczyć kontakt z komputerem na rzecz kontaktu z książka.

      Usuń
  3. Cała przyjemność jeszcze przed Tobą, zazdroszczę:-) To świetna książka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nagrody, ja wybrałam "Starsza pani wnika", "Kobietę..." już czytałam:)
    Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję:)
    Fryczkowską już dawno zapisałam na liście, ale umyka przed innymi, ważniejszymi w danej chwili. Czekam na echa lektury.

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.