piątek, 6 kwietnia 2012

Wygrana ksiązka.)))




         Właśnie otrzymałam książkę, która przypadła mi w udziale w losowaniu na blogu kulturalnie a jest to :




"Złodziej z szafotu"  - Bernarda Cornwella



Wygrana była dla mnie dużą niespodzianką  i dużym radosnym wydarzeniem, gdyż to moja pierwsza książkowa wygrana .
Dziękuje Edycie za możliwość wzięcia udziału w jej konkursie i jej mamie za wylosowanie akurat mojego numerka.
Książka się zapowiada interesująco a jaka się okażę napiszę w poście po jej przeczytaniu.

3 komentarze:

  1. Zazdroszczę, i to strasznie - słyszałam i czytałam o niej wiele dobrego. Zatem pozostaje czekać na Twoją recenzję :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wiele dobrego czytałam o autorze ale jakoś ciąglę nie mogę się na dobre zachęcić

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.