czwartek, 16 lutego 2012

Marzec z Marią.)


       
       Interesujące dla mnie wyzwanie czytelnicze ogłosiła Lirael na swoim blogu
Spodobało mi się gdyż mam książki Marii Kuncewiczowej i nigdy ich nie przeczytałam.
     A ponieważ przeczytanie ich pozwoli mi równocześnie  na realizację  wyzwania Książki z półki przystąpiłam  do jej wyzwania i będę chciała przeczytać dwie książki Marii Kuncewiczoweja mianowicie:

"Tristan 46 "                                          i


"Zmowa nieobecnych."    

4 komentarze:

  1. Dziękuje za komentzarz u mnie:) stosik mój książkowy już napoczęty:) dodałąm cie do mojej liczby blogów
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje 28 lat z mężem, jak to się robi????

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.