poniedziałek, 19 września 2016

O pogodzie, wynikach rozdawajki i ciekawych promocjach.....


         Lato finiszuje po okresie pięknych dni, jakimi nas raczyło w ubiegłym tygodniu z babim latem włącznie,



niestety brzydką pogodą. Zrobiło się zimno....ale ja liczę na piękną jesień.

           Przechodząc do wyników mojej kolejnej  mini rozdawajki, z Melchiorem Wańkowiczem w roli głównej, miło mi ogłosić, że z pięciu osób, które się zgłosiły tym razem moja córa wylosowała numer 4 a pod tym numerem kryje się awiola, której serdecznie gratuluję. 

            I jeszcze coś w promocyjnej cenie w Selkar.pl:
















Powieść inspirowana prawdziwymi przeżyciami Anne Bronte, pokazująca determinację kobiety, by zdobyć wykształcenie i pracę oraz by uzyskać niezależność, a jednocześnie demaskująca prawdę o trudach, samotności i upokorzeniach doświadczanych przez guwernantki - przedstawicielki jedynej profesji, której podjąć się mogła szanowana niezamężna kobieta w dziewiętnastowiecznej Anglii.



















Publikacja niniejsza to zbiór kunsztownych opowiadań o miłości, samotności i śmierci. Wchodzące w jego skład teksty były wielokrotnie nagradzane i publikowane.


________________________
Zdjęcia książek i opisy pochodzą ze strony Selkar.pl

15 komentarzy:

  1. Gratuluję Awioli....może następnym razem..
    Pozdrawiam ze "smutniejszej pogodowo" Dukli

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zabawę:) gratuluję wygranej:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nad morzem na razie cały czas słonecznie ☺ gratulacje dla awioli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Babie lato zwiewnie uchwycone!
    Wiola, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!
    Piękne babie lato. U nas nie jest tak słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapomniałam dopisać, że Kowalewską kojarzę z powieściami dla młodzieży. A tu tomik opowiadań? Ciekawe. Poszukam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czytałam jej pierwsze trzy książki z serii o Zawrociu, których dalsze części się niedawno ukazały oraz "Julitę i huśtawki". Lubię jej styl opowiadania.
      Myślę, że i te małe formy by mi się spodobały.

      Usuń
  7. Ta fotografia z tą siecią pajęczą CUDOWNA. Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.