środa, 16 marca 2016

Zawsze to jakaś okazja, by kupić coś taniej.......



          Trochę ciekawych książek w niskiej cenie, już od sześciu złotych, oferuje Selkar.pl, który wiosennie wietrzy swe magazyny.
Między  innymi w obniżonej cenie książki Hanny Kowalewskiej :



 "Inna wersja życia" to kolejna książka ze znakomitego cyklu o Zawrociu. Główna bohaterka, Matylda, jeszcze raz musi zmierzyć się z przeszłością. Dlaczego sześcioletniej Matyldy nie ma na rodzinnych zdjęciach? Kim jest dziewczynka z czarno-białych fotografii oddanych przez sąsiadkę? Dlaczego matka i ojczym wolą, by Matylda trzymała się z daleka od swojej młodszej siostry? Matylda ma nadzieję, że odkrycie tego, co stało się dwadzieścia pięć lat temu, pomoże naprawić relacje z Paulą. Czy jednak mozolne układanie puzzli z przeszłości przywróci rodzinną harmonię? W książce tej jest też teraźniejszość. Matylda, po latach bycia w luźnych związkach z mężczyznami, chce ułożyć sobie życie. Czy uda jej się to z Igorem? A może lepszy będzie Jasiek Malinowski?
Miłośnicy książek z cyklu o Zawrociu mają okazję poznać kolejne odsłony z życia Matyldy. Ci, którzy z autorką spotkają się po raz pierwszy, odkryją bogaty powieściowy świat, finezyjną konstrukcję, wciągającą i zaskakującą akcję oraz urodę języka.




 Co robić, gdy z wielu dostępnych dróg zostaje jedynie ta, w którą nie zamierzaliśmy skręcać "Przelot bocianów " książka kończąca znakomity cykl o Zawrociu  to pełna emocji opowieść o samotności i budowaniu nowych więzi, o rozczarowaniu i nadziei, o zdradzie i prawdziwej miłości.
Matylda odkrywa fakt, który przewraca jej dotychczasowe życie do góry nogami. Musi poukładać je od nowa, w zupełnie inną całość. Czy potrafi zrezygnować ze swobodnego życia? Jak zakończy się jej walka o siostrę i... z siostrą? Czy przegoni chmury, które zbierają się nad Zawrociem. Jaką rolę w tym zawirowaniu odegra Wiktoria Krampp, tajemnicza kuzynka z Paryża?
Hanna Kowalewska w najwyższej formie! Przelot bocianów to powieść oparta na wnikliwej obserwacji życia, chwilami dramatyczna, a jednocześnie pełna ciepła oraz humoru. Wciąga, wzrusza, uwodzi doskonałym językiem i jak wszystkie powieści z cyklu o Zawrociu trzyma w napięciu do ostatniej strony.



________________________
Zdjęcia i opisy pochodzą ze strony Selkar.pl

16 komentarzy:

  1. Nie czytałam serii o Zawrociu ale cena naprawdę bardzo dobra:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czytałam trzy pierwsze kiedyś, pożyczyłam z biblioteki.
      To świetne się czytająca seria.

      Usuń
  2. A nie lepiej pożyczyć książkę z biblioteki? Wszystkich przestrzegam przed błędem, który ja przez wiele lat popełniałam. Całe mieszkanie założone książkami, z którymi teraz nie wiadomo co zrobić, rzadko się do nich wraca, a odkurzanie jest dramatyczne. Sieć biblioteczna na ogół jest teraz dobrze zorganizowana, nowości też są dostępne. Ale rozumiem Cię, kiedyś to, co właśnie napisałam, potraktowałabym jak herezję:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz całkowita rację Ewo. Ja też już poważnie ograniczyłam kupowanie książek. I pożyczam w bibliotece.
      Niemniej dusza nie tylko mola książkowego, ale może bardziej kolekcjonera odzywa się we mnie co rusz. To jak choroba.

      Usuń
    2. Podpisuję się pod wypowiedzią Ewy. Rzadko kupuję książki, bo nie mam ich gdzie trzymać, tylko kłopot z nimi. Gromadzę tylko te, które uważam za swoje skarby i do których mam zamiar wracać :)

      Usuń
  3. Nie kuś, nie, nawet na promocje ;) Wolę iśc do biblioteki lub powalczyć o książkę w konkursach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KOnkursy to fajna sprawa...mam sporo książek dzięki nim.

      Usuń
  4. Chyba skorzystamy z promocji... :D

    Buziaczki! ♥
    Zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio, będąc w jednym z marketów, zaintrygował mnie właśnie ów tytuł: "Inna wersja życia"... Po Twoim poście chyba się skuszę na nią... ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jest to chyba ostatnia część serii o Zawrociu.....

      Usuń
  6. Nie znam autorki.
    Ceny rzeczywiście zachęcające do kupna:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetna pisarka...jej seria o Zawrociu doskonale się czyta ...polecam...

      Usuń
  7. 6 złotych?! No to tanio. Mam książkę tej autorki. Coś o lecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat te są ciut droższe....
      To coś o lecie to było dla młodzieży....
      Ja mam jej "Julitę i huśtawki" - bardzo dobra powieść.

      Usuń
  8. Książki tej autorki są naprawdę świetne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.