poniedziałek, 28 grudnia 2015

Dla tych, którzy lubią wyprzedaże......



           Koniec roku, jak zwykle,  wyprzedażami stoi. Wyprzedają również internetowe księgarnie. A wśród nich :

 Tania książka.pl


 Wielka Wyprzedaż



Selkar.pl

Skorzystaj z Promocji 










 Matras.pl


http://webep1.com/Zobacz/To?a=4167&mp=521&r=Ly8_dXRtX3NvdXJjZT1tYXRyYXNfd2V3biZ1dG1fbWVkaXVtPW1haWxpbmcmdXRtX2NhbXBhaWduPW9ibml6a2EtMjcuMTImc21jbGllbnQ9ODU4MGViNjAtNmM4OC00MzM1LTgyNjktMzM1YzcyMDg3OThmJnNtY29udj1mYzNjZTA5Mi0wNDM2LTQ1ZjQtYjUyYy0wNjc1YzFlZGYxYWQmc21saWQ9NA2&aff=2

7 komentarzy:

  1. Zachęcasz, zachęcasz tymi promocjami i chyba się skusimy :D

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja spasuję - dostałam dużo książek, mam co czytać, a portfel po świętach ledwo dyszy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Te minusy nęcą, ale trzeba trzymać się za portfel...

    OdpowiedzUsuń
  4. kuszące - ale święta swoje zrobiły...raczej sobie daruje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że są takie wyprzedaże książek, zawsze można coś ciekawego dla siebie wybrać po niższych cenach, ja jednak korzystam z domowej biblioteczki, wiele tytułów czeka w kolejce. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.