sobota, 16 sierpnia 2014

Zanim ..................., prezentuję dwie książki nie tylko dla tych, którym marzyła by się mała, przytulna księgarenka.



          Zanim cokolwiek jeszcze napiszę o przeczytanych książkach i zanim ogłoszę wyniki mojej ostatniej wygrywajki, i zanim pokażę ostatnie nabytki książkowe, a jest co,  zaprezentuję dwie propozycje książkowe jeszcze na lato, które przecież trwa. Tym razem są  one związane z tym co lubimy najbardziej czyli z czytaniem i marzeniami o własnej księgarni. 
Gdybym była ............. też by mi się księgarenka marzyła.


Między książkami

Zevin Gabrielle
 Przepis na komedię romantyczną a la Notting Hill w książkowym wydaniu!Urokliwa opowieść o właścicielu przytulnej, ale kiepsko prosperującej księgarenki, który próbuje poskładać życie na nowo po śmierci żony. Odnalezienie porzuconej między książkami dwuletniej dziewczynki-sieroty i spotkanie z energiczną przedstawicielką małego wydawnictwa wywróci jego świat do góry nogami. Pogodna opowieść o tym, że zawsze jest czas na nowy początek.
 

Księgarenka w Big Stone Gap

Welch WendyOpowieść o tym, jak kochające się małżeństwo, dwa koty, dwa psy i trzydzieści osiem tysięcy książek może odmienić życie lokalnej społeczności. Jack i Wendy Welch zawsze marzyli o prowadzeniu księgarni. Pewnego dnia postanowili, że nie można dłużej zwlekać z realizacją marzeń. Zapragnęli żyć niespiesznie, według własnych zasad. Kupili dom w niewielkiej górskiej miejscowości i zaczęli sprzedawać używane książki. Wiele wskazywało, że przedsięwzięcie nie ma prawa się udać: otwieranie księgarni na końcu świata, w kryzysie, w epoce e-booków, wydaje się co najmniej nierozsądne! Szybko okazało się, że sam optymizm nie wystarczy. 



_________________________________
Zdjęcia i opisy pochodza ze strony Selkar.pl

15 komentarzy:

  1. Pierwszą książkę mam w planach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje ukochane "Między książkami" Gabrielle Zevin! :)) Jakiś miesiąc temu już spłodziłam na jej temat recenzję, gdybyś miała ochotę zapoznać się z moim zdaniem to zapraszam:

    http://tellingthemthestory.blogspot.com/2014/07/wsrod-ksiegarskich-zakamarkow-czyli-o.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie pozycje ciekawe, bede szukac u mnie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi nieźle, ciekawe kiedy dotrą do mojej biblioteki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie książki mnie zainteresowały, liczę na to, że chociaż jedna z nich trafi w moje ręce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że małe, przytulne kawiarenki nie mają dziś racji bytu, dlatego dobrze, że chociaż w książkach zostaną. Pozdrawiam z nostalgią:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne byłyby takie księgarenko kawiarenki, w których można by nabyć książkę i rozpocząć jej czytanie przy kawce na miejscu.

      Usuń
  7. Drugą książkę chętnie bym przeczytał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza kojarzy mi się z "Masz wiadomość" tyle że nieco na odwrót. Lubię wracać do tego filmu z powodu jednej sceny z baletkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ze w względu na te księgarenki i ja bym nawet obie przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  10. To dla mnie, to dla mnie. "Księgarenka w Big Stone Gap " już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O tej drugiej książce już słyszałam i mam na nią ochotę, ale na pierwszą tez narobiłaś mi apetytu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję że obie książki będę miała okazję przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.