wtorek, 16 kwietnia 2013

Gorące nowości w Selkar.))



    





     Wiosna wystartowała mocnym uderzeniem. Słońce sprawia, że na polu wręcz momentami gorąco jak w lecie. Jeszcze niech się tylko zazieleni i będzie pełnia szczęścia.
A w Selkar wiosenne nowości, które w wiosennym słońcu dobrze się będzie czytać.. Zapraszam do zapoznania się z nimi i nie tylko.





Nowości
Przedsprzedaże
Bestsellery
Przewodniki




NANO   SEKRETY PO ZMIERZCHU   Chłopiec w pasiastej piżamie   Najemnicy wojny  

NANO
Robin Cook
SEKRETY PO ZMIERZCHU
Sadie Matthews
Chłopiec w pasiastej piżamie
John Boyne
Najemnicy wojny
Kessler Leo





 
Idealna chemia   SZMARAGDOWA TABLICA TW   TA DRUGA SŁODKA I OSTRA TW   Zła kobieta  

Idealna chemia
Elkeles Simone
SZMARAGDOWA TABLICA TW
CARLA MONTERO
TA DRUGA SŁODKA I OSTRA TW
Sabina Czupryńska
Zła kobieta
Amanda Prowse





 

9 komentarzy:

  1. Ja mam postanowienie, że nie kupuję żadnych książek więcej, dopóki nie przeczytam tego, co mam na półce.. ale nie wiem czy mi się uda wytrwać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wiem jakie to trudne.Ja wprawdzie nowości nie kupuje ale na allegro wciąż siedzę.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, tylko tam na książki poluję. ;)

      Usuń
  3. ja na dzień dzisiejszy omijam wszystkie promocje i oferty dużym łukiem, ostatnio za dużo straciłam gotówki na ksiązki :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety to drenuje kieszeń.)

    OdpowiedzUsuń
  5. to widzę, że więcej osób ma mocne postanowienie "stop kupowaniu". Ale "Chłopiec w pasiastej piżamie mnie zaciekawił" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej cieszę się właśnie na "Chłopca w pasiastej piżamie". Ekranizacja była świetna, koniecznie muszę przeczytać pierwowzór filmu.

    OdpowiedzUsuń

  7. Nie mogłam się jak zwykle oprzeć i "Chłopca w pasiastej piżamie" oraz "Szmaragdową tablicę" zamówiłam sobie:) Złamałam postanowienie "kupuj mniej książek" i w efekcie mam kolejne nowe nabytki w kwietniu. Może w maju będzie lepiej!!

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.