sobota, 26 stycznia 2013

Dobra wiadomość i wyprzedaż w Matrasie.)


     
W nocy okna jeszcze maluje mróz, a tu dobra nowina,w okolicach Cape Town (Republika Południowej Afryki), zerwały się do lotu na północ pierwsze plutony białych bocianów, dolecą pod strzechy polskie za jakieś 6 tygodni.
Tę optymistyczną  informację zaczerpnęłam  ze świetnego bloga:

Itinerarium


A dzisiaj u mnie  o promocjach w księgarni Matras .





W trakcie przeglądania oferty Matrasa polecam słuchanie piosenek wykonaniu niezapomnianego Elvisa.












8 komentarzy:

  1. wiadomość o bocianach jest najlepszą wiadomością! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wg mnie przecena w Matrasie to żadna przecena. Przecena z prawdziwego zdarzenia jest w Znaku :)
    Itinerarium uwielbiam - ks. Puzewicz pisze wspaniale.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli za 6 tygodni wiosna pełną parą! Och tak! :-)
    Zaraz wchodzę na stronę Matrasa, ach, te wyprzedaże, najpierw Weltbild, teraz Matras! :-) czuję, że się obkupię!

    OdpowiedzUsuń
  4. byle do wiosny!!!
    A z wyprzedaży nie skorzystam, na razie zbieram na nowe okulary!

    OdpowiedzUsuń
  5. Całą ta promocja już funkcjonuje od jakiegoś czasu i muszę przyznać, że świetna jest to sprawa. Miałem już okazję kilkakrotnie z niej skorzystać.
    Zapraszam do siebie. Nowa domena :) http://culturalnie.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Z oferty w Matrasie już skorzystałam i czekam właśnie na paczuszkę.

    To świetnie, że bociany do nas już lecą, ale jak na razie mamy zimę i dziś po mszy wybieramy się z dziećmi na sanki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też skorzystałam, ale syn odebrał mi w księgarni w Krakowie więc już mam w domu.
      Ja ze spacerów nie skorzystam, u nas mróz silny, a ja jestem przeziębiona.
      Cieszę się jednak, gdyż siostra ze szwagrem z Niemiec przyfrunęli, a do ns dotarli samochodem więc będę mogła dzisiaj wziąć udział w mszy w bardzo lubianej przez nas świątyni Franciszkanów w niedalekim Zakliczynie .
      Dobrej niedzieli Halinko i radosnego sankowania z dziećmi życzę.)

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.