niedziela, 2 września 2012

Selkar pl. zaprasza - rabat 15 % przez tydzień.)

8 komentarzy:

  1. Tak, na książkę Jerzego Sthura miałabym chęć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie sięgnęłabym po nową Nurowską, jak tylko zapoznam się z pierwszą częścią opowieści o więźniarce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam pierwszą część tylko muszę ją jeszcze przeczytać.

      Usuń
  3. Aż mi głupio, bo nie znam żadnej z powyższych pozycji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ,a le wcale mi nie jest z tego powodu głupio.Ja nowości tylko pokazuję za księgarnią.)

      Usuń
    2. Tak, zauważyłam. :)
      Może kiedyś uda mi się którąś poznać, tak jak i Tobie.

      Usuń
  4. Aż szkoda że nie trafiłam do Ciebie wcześniej

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.