wtorek, 4 września 2012

Nowości w Selkar.pl.)

13 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze żadnej okazji do przeczytanie książek Murakamiego - mam nadzieję ,ze uda mi sie to nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie pochwalę się znajomością tego pisarza.)

      Usuń
  2. "Spójrz mi prosto w oczy" mnie intryguje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spójrz mi w oczy mi się marzy i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam nic Murakama, może w końcu się skuszę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesują mnie szczególnie dwie książki: "Spójrz mi prosto w oczy" i "Utonięcie Rose". Mam nadzieję, że będę miała okazje je przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiło mnie bardzo "Spójrz mi prosto w oczy" :) Reszta raczej nie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam okazji poznać twórczości Murakami więc najchętniej zdecydowałabym się właśnie na niego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam go ochotę przeczytać ,ale raczej poszukam w bibliotece.)

      Usuń
  8. Sporo interesujących powieści. Po którąś na pewno sięgnę. Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. kolejna porcja ksiązek które nie obiły mi się o oczy. przeglądając jednak je pomyslałam jak wiele w obecnych czasach zalezy od okłądki

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.