piątek, 3 sierpnia 2012

Nowości w Selkar.pl)

7 komentarzy:

  1. tyle tego, że nie wiadomo potem co czytać ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam toteż gdy przeglądam blogi staram się nie dać zwariować nowościom.

      Usuń
  2. Zaciekawił mnie tytuł "Ani jednej rzeczy". Może zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Przypadek Adolfa H." mam już w wersji czerwonej :). Na pewno w końcu przeczytam serię sklepikową, więc to też pozycja dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Ani żadnej rzeczy" i "Sklepi ..." na to mam największą ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę dla siebie co najmniej dwie książki. Ale przede wszystkim chciałabym przeczytać "Ani żadnej rzeczy".

    OdpowiedzUsuń
  6. są ksiązki które wydają się za smutne żebym mogła je czytać, takie zdanie mam o "porzuconym"

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz to balsam na moją duszę. Toteż za każdy serdecznie dziękuję i zapewniam, że czytam je z uwagą i staram się nie pozostawiać ich bez odpowiedzi.